- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Obsah IT Systems 11/2015 | Objednat předplatné |
Využití BI a datové analytiky pro komunikaci se zákazníkem
Úspěšné oslovení zákazníka je jedním z klíčových aspektů pro jeho získání, zatímco o jeho udržení rozhoduje následná podpora, péče a komunikace, ukazuje se v dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Základním předpokladem k úspěšnému a efektivnímu dosažení obou těchto základních cílů je mít k dispozici kvalitní a kompletní data týkající se všech aspektů zákazníka i vztahu s ním. Tato data je následně potřeba využít pro získání takových informací, které umožní prohloubení znalosti zákazníka, jeho postojů, chování a preferencí, umožňující dokonalejší cílení nabízených služeb a produktů.
Strana: 10
Odhalování praní špinavých peněz pomocí data miningu
Praní špinavých peněz škodí společnosti mnoha způsoby. Největší škody přináší fakt, že legalizované prostředky jsou zdrojem pro další zločineckou činnost a její rozvoj. Zločinecká činnost narušuje státní organizaci a snižuje důvěru země a tím i její atraktivitu pro mezinárodní investory. Celkově ztěžuje existenci jakémukoliv legálnímu ekonomickému subjektu.
... celý článek >Strana: 14
Spása jménem Big Data?
BI projekty honosící se názvem Big Data se těší u zákazníků v poslední době velké popularitě. Nezřídka je nemožné prosadit projekt, který toto slovní spojení nemá v názvu bez ohledu na to, že obsah projektu nemá dle definice s Big Daty nic společného. Podstatně horší na tom ale je nesmyslné očekávání, které management od těchto projektů mívá, plynoucí většinou z nepochopení přínosu Big Data technologií.
... celý článek >Strana: 16
Big Data aneb Když běžné databázi dochází dech
Big Data je pojem, který dnes uslyšíte nejen v diskuzích techniků, ale především od lidí z byznysu a snad i politiků. Nejde totiž jen o technologie pro zpracování dat, ale o celkový trend, jak vytěžit hodnotné informace z dostupných vlastních i veřejných dat co nejrychleji. Tento trend přináší nové byznysové scénáře využití dat. Nové technologie umožňují zpracovat větší objemy dat způsoby, které v minulém desetiletí nebyly standardně dostupné.
... celý článek >Strana: 18
Jsou čistá data nutnost nebo zbytečný luxus?
V cestě za kvalitnějšími daty nejčastěji stojí management firem
Data hýbou nejen světem IT. Stoupající vliv mobilní komunikace a příchod nových technologií přinesl v roce 2014 nárůst objemu spravovaných dat o 25–50 %. Užitek z jejich správy pomalu objevuje státní správa, marketingové firmy, pojišťovny, banky i telekomunikační společnosti. Přesto segment velkých dat stále halí nejasnosti. Platí i zde, že kvalita vítězí nad kvantitou? Jak tak obrovské množství dat vůbec korigovat a efektivně využívat? A vyplatí se vůbec investice do kvality informací?
... celý článek >Strana: 20
CRM systémy a potřeby projektově orientovaného byznysu
Strana: 24
Příručka úspěšného IT manažera (9. díl)
Vedení profesního růstu IT zaměstnanců
Řízení profesního růstu IT zaměstnanců musí řešit prakticky všichni IT manažeři, kteří přitom často hledají kompromis mezi potřebnou kvalifikací zaměstnanců, investovaným časem i prostředky do vzdělávání. S tím úzce souvisí také otázka ochrany investice do vzdělání zaměstnanců. Zkusím shrnout zkušenosti několika IT manažerů z této oblasti do krátkého článku, který je koncipován formou doporučeného postupu, který je dobré stále dokola opakovat.
... celý článek >Strana: 35
Problémy veřejných zakázek v IT (2. díl)
Servis softwaru a jeho úpravy, exkluzivita dodavatele, dělení IT zakázek
V minulé části miniseriálu o problémech veřejných zakázek v IT jsem se věnoval možnému pochybení zadavatele při definici požadavků na typ licence a pochybením při vymezení funkcí softwaru. Zmínil jsem se také o problematickém požadavku na neomezenou odpovědnost za škodu a upozornil jsem na řešení v podobě úschovy zdrojových kódů. Nyní se budu věnovat problematice zakázek na rozšíření stávajícího systému a zajištění servisní činnosti, tak jak je upravuje zákon o veřejných zakázkách. Z množství sporů v této oblasti, často silně medializovaných, je totiž zřejmé, že dodávky softwaru a s tím spojených služeb v rámci veřejných zakázek přináší celou řadu zásadních problémů. Na některé z nich se budu snažit najít odpověď v následujícím textu. K vybraným problémům veřejných zakázek v IT si ukážeme i konkrétní příklady z praxe.
... celý článek >Strana: 36
Konec režimu bezpečného přístavu
pro osobní údaje občanů EU na území USA
Nebývá zvykem, aby se rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie (SDEU) objevovala v periodickém tisku. Rozsudek SDEU ve věci předávání osobních údajů občanů EU na území USA si však cestu do sdělovacích prostředků našel oprávněně. Rozhodnutí má totiž bezprostřední dopad na podnikání a fungování nejen amerických internetových gigantů, jakou jsou Facebook nebo Google, v Evropě.
... celý článek >Strana: 40
leden - 2025 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Formulář pro přidání akce
17.1. | Bonusová konzultační hodina CyberEdu NIS2 Academy -... |
29.1. | Webinář: Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM... |
9.4. | Digital Trust |