facebook LinkedIN LinkedIN - follow

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 12/2011

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 12/2011
arrow Tištěná podoba (včetně přílohy): 95 Kč 
 
 
arrow Elektronická podoba (včetně přílohy): 0 Kč 
 
Digiport 

Předplatné IT Systems
 
 

Operační program ICT v podnicích

Čtvrtá a možná poslední možnost, jak získat prostředky pro rozvoj společnosti

Na začátku nového roku budou mít vybraní zájemci opět možnost žádat o dotace z EU na nákup informačních a komunikačních technologií. Jedná se již o čtvrtou možnost získání zajímavých finančních prostředků pro rozvoj společností. A vzhledem k tomu, že budoucnost dotací je nejistá, půjde nejspíš o poslední příležitost si přilepšit. Pojďme si tedy shrnout, komu je výzva určena a na co konkrétně můžete dotaci čerpat.

... celý článek >

Strana: 14

Text mining

aneb Kladivo na nestrukturovaná data

Trendem dnešní doby je obrovský nárůst počtu dat uložených v databázích. Je obecně známo, že až osmdesát procent uložených dat v databázích po celém světě má podobu textu, tedy nestrukturovaných dat. Chceme-li obsaženou informaci získat, musíme je všechny číst?

... celý článek >

Strana: 18

Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business

Dva mezníky efektivního CRM

Základem úspěchu v podnikání je naplnění očekávání trhu. Toto očekávání je však nejdříve nezbytné důkladně poznat. Proto nyní tak často mluvíme o tržní nebo zákaznické orientaci. Jde totiž o to, jak se co nejefektivněji dozvědět, jaké má váš relevantní trh nebo zákazník požadavky. Samozřejmě jde o velmi citlivou otázku důvěry a ta se vytváří především prostřednictvím vztahů.

... celý článek >


Strana: 24

Klíčové faktory úspěchu prodeje service-to-sales

Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností systematicky prochází své servisní a prodejní kanály s cílem identifikovat prostor pro zvýšení jejich prodejního výkonu. To obnáší mimo jiné akceleraci prodeje během vyřizování příchozích servisních požadavků zákazníků, tedy výkon takzvaného procesu service-to-sales.

... celý článek >


Strana: 28

Kdyby ty excely nebyly...

aneb Chronické choroby HR informačních systémů

Vrtá vám někdy hlavou, proč podnikové HR informační systémy jsou, jaké jsou? Proč dochází tak často k paradoxu, že HR procesy propojují celou organizaci, zatímco HR informace jsou rozptýleny mezi excely a e-maily na počítačích jednotlivců nebo v nepřehledných sdílených složkách? Příčiny nebývají ani tak technické, jako spíše lidské.

... celý článek >

Strana: 32

Cloud computing versus virtualizace

Rozdíl mezi cloudem a virtualizovaným řešením

Cloud computing je de facto nový model využívání a poskytování IT služeb s využitím internetových technologií. Představuje nové evoluční paradigma v oblasti konsolidace, virtualizace a poskytování IT služeb. V reáliích českého IT trhu se však setkáváme s tím, že se virtualizace a cloud computing pokládají za identické. Co je vlastně cloud „pod povrchem“, to si představíme v prvním článku z minisérie věnované této problematice.

... celý článek >

Strana: 40

Systémy pro podporu řízení projektů

Vaše druhé ERP

Organizace dnes více než kdy jindy musí čelit turbulencím. Ať už se musíte přizpůsobovat změnám souvisejícím s aktuální politickou situací, spotřebitelským chováním, vlastnickými strukturami či s provozními záležitostmi, stojíte v zásadě před společnou výzvou – uřídit proces změny. Proto se i podpůrné nástroje pro projekty, jakožto formy řízení změn, staví v mnoha organizacích na roveň systémům kategorie ERP.

... celý článek >

Strana: 42

Mobilní data – budoucnost telekomunikací

Podíváme-li se na prostá fakta, zjistíme, že magické slůvko posledních let zní konvergence. Veřejné komutované telefonní sítě jsou poměrně rychle nahrazovány sítěmi IP – jinými slovy jde o soumrak klasické telefonie a přechod k IP telefonii, respektive videokonferencingu. IP sítě umně spojují a obhospodařují dříve separátní oblasti, jako je fixní a mobilní telefonie, televizní vysílání a internet, jde tedy vlastně o konvergenci informačních technologií a telekomunikací.


Strana: 48


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)