- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Obsah IT Systems 12/2011 | Objednat předplatné |
Operační program ICT v podnicích
Čtvrtá a možná poslední možnost, jak získat prostředky pro rozvoj společnosti
Na začátku nového roku budou mít vybraní zájemci opět možnost žádat o dotace z EU na nákup informačních a komunikačních technologií. Jedná se již o čtvrtou možnost získání zajímavých finančních prostředků pro rozvoj společností. A vzhledem k tomu, že budoucnost dotací je nejistá, půjde nejspíš o poslední příležitost si přilepšit. Pojďme si tedy shrnout, komu je výzva určena a na co konkrétně můžete dotaci čerpat.
... celý článek >Strana: 14
Text mining
aneb Kladivo na nestrukturovaná data
Trendem dnešní doby je obrovský nárůst počtu dat uložených v databázích. Je obecně známo, že až osmdesát procent uložených dat v databázích po celém světě má podobu textu, tedy nestrukturovaných dat. Chceme-li obsaženou informaci získat, musíme je všechny číst?
... celý článek >Strana: 18
Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business
Dva mezníky efektivního CRM
Základem úspěchu v podnikání je naplnění očekávání trhu. Toto očekávání je však nejdříve nezbytné důkladně poznat. Proto nyní tak často mluvíme o tržní nebo zákaznické orientaci. Jde totiž o to, jak se co nejefektivněji dozvědět, jaké má váš relevantní trh nebo zákazník požadavky. Samozřejmě jde o velmi citlivou otázku důvěry a ta se vytváří především prostřednictvím vztahů.
... celý článek >
Strana: 24
Klíčové faktory úspěchu prodeje service-to-sales
Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností systematicky prochází své servisní a prodejní kanály s cílem identifikovat prostor pro zvýšení jejich prodejního výkonu. To obnáší mimo jiné akceleraci prodeje během vyřizování příchozích servisních požadavků zákazníků, tedy výkon takzvaného procesu service-to-sales.
... celý článek >
Strana: 28
Kdyby ty excely nebyly...
aneb Chronické choroby HR informačních systémů
Vrtá vám někdy hlavou, proč podnikové HR informační systémy jsou, jaké jsou? Proč dochází tak často k paradoxu, že HR procesy propojují celou organizaci, zatímco HR informace jsou rozptýleny mezi excely a e-maily na počítačích jednotlivců nebo v nepřehledných sdílených složkách? Příčiny nebývají ani tak technické, jako spíše lidské.
... celý článek >Strana: 32
Cloud computing versus virtualizace
Rozdíl mezi cloudem a virtualizovaným řešením
Cloud computing je de facto nový model využívání a poskytování IT služeb s využitím internetových technologií. Představuje nové evoluční paradigma v oblasti konsolidace, virtualizace a poskytování IT služeb. V reáliích českého IT trhu se však setkáváme s tím, že se virtualizace a cloud computing pokládají za identické. Co je vlastně cloud „pod povrchem“, to si představíme v prvním článku z minisérie věnované této problematice.
... celý článek >Strana: 40
Systémy pro podporu řízení projektů
Vaše druhé ERP
Organizace dnes více než kdy jindy musí čelit turbulencím. Ať už se musíte přizpůsobovat změnám souvisejícím s aktuální politickou situací, spotřebitelským chováním, vlastnickými strukturami či s provozními záležitostmi, stojíte v zásadě před společnou výzvou – uřídit proces změny. Proto se i podpůrné nástroje pro projekty, jakožto formy řízení změn, staví v mnoha organizacích na roveň systémům kategorie ERP.
... celý článek >Strana: 42
Mobilní data – budoucnost telekomunikací
Podíváme-li se na prostá fakta, zjistíme, že magické slůvko posledních let zní konvergence. Veřejné komutované telefonní sítě jsou poměrně rychle nahrazovány sítěmi IP – jinými slovy jde o soumrak klasické telefonie a přechod k IP telefonii, respektive videokonferencingu. IP sítě umně spojují a obhospodařují dříve separátní oblasti, jako je fixní a mobilní telefonie, televizní vysílání a internet, jde tedy vlastně o konvergenci informačních technologií a telekomunikací.
Strana: 48
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |