facebook LinkedIN LinkedIN - follow

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 1-2/2011

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 1-2/2011
arrow Tištěná podoba (včetně přílohy): 95 Kč 
 
 
arrow Elektronická podoba (včetně přílohy): 0 Kč 
 
Digiport 

Předplatné IT Systems
 
Aktuality
IT projekty ...04
Podnikové aplikace ...07
IT Strategie
ERP systémy v potravinářském průmyslu ...10
Různé pohledy na řízení skladu ...12
Informační systémy (nejen) pro plné lahve ...14
Jak na informační systém v potravinářském průmyslu? ...16
Modelování návratnosti investic a klíčových finančních ukazatelů v pivovarnickém průmyslu s pomocí performance managementu ...18
Manažerské informační systémy v potravinářství ...20
Spojení CRM a logistiky v obchodu s rychloobrátkovým zbožím ...22
Výrobní informační systém COMES verze 3 ...26
Pro investice v retailu je nejvhodnější doba ...28
260 úřadů inventarizuje majetek se systémem od Kodysu ...30
Geospatial business intelligence ...32
ERP systémy s novou tváří ...34
Co vás čeká při implementaci IS (2. díl) ...36
Ochrana doménových jmen prostřednictvím ochranné známky ...38
Tajemství úspěšných newsletterů ...40
Kapacitní řízení v reálném čase jako nástroj projektového řízení ...42
Nástroje Apple v praxi projektového manažera (3. díl) ...45
Ergonomie videokonferencí je často důležitější než technické parametry ...48
IT Security
Základní atributy bezpečnostní politiky ...52
Sociální sítě na pracovišti ...54
Správa IT a fyzická bezpečnost v podniku ...56
IT Professional
10× pro firemní mobility ...58
Pro koho je Microsoft Webmatrix? ...60
Hardware
Ze světa hardwaru ...62
Zajímavosti ...66
HP Hybrid Delivery ...68
IT Společnost
Informační společnost ...69
 

Spojení CRM a logistiky v obchodu s rychloobrátkovým zbožím

Jak a komu lépe prodávat nebo jak využít analytické přínosy CRM systému? Ano, mnohé CRM systémy se soustředí především na tyto „klasické“ otázky. Určitě lze souhlasit, že je to podstatná část přínosů dobrého CRM systému, ale zkusili jste se podívat také na možnosti CRM řešení, které má schopnosti spojovat obchodní procesy s logistickými?


Strana: 22

ERP systémy s novou tváří

Technologie Web 2.0 a sociální sítě se nejprve uplatnily ve světě koncových uživatelů, pro něž představovaly rozšíření způsobů, jimiž lidé až dosud pracovali s internetem a vzájemně komunikovali. Přístupy Web 2.0 ale nyní ve stále větší míře nacházejí cestu i do podnikových aplikací. Zvýšení produktivity totiž neleží jen v sofistikovaném systému, ale především ve schopnosti jej efektivně využívat a komunikovat s okolím.

... celý článek >


Strana: 34

Ochrana doménových jmen prostřednictvím ochranné známky

Pro mnoho subjektů podnikajících na internetu tvoří doménové jméno nesmírně cenný majetek a klíč k úspěchu u zákazníků. Dobře známé doménové jméno je schopno spotřebitele orientovat na přeplněném trhu služeb nabízených na internetu tím správným směrem, tedy k majiteli domény. Z právního hlediska je doménu nutno považovat za tzv. jinou majetkovou hodnotu, dle ust. § 5 odst. 1 obchodního zákoníku náležející k podniku a sloužící podnikateli k provozování tohoto podniku.

... celý článek >

Strana: 38

Základní atributy bezpečnostní politiky

Žijeme v době, kdy jednou z nejcennějších komodit jsou data a informace a možnost je využívat. Ovšem aby vše probíhalo bez problémů a nenastala nějaká nepříjemná událost, která by nás o některou z těchto výhod připravila nebo znemožnila jejich využití, je třeba důsledně pomýšlet na problematiku bezpečnosti a ochrany, v širším pojetí pak na tzv. řízení rizik.

Strana: 52

Sociální sítě na pracovišti

Růst sociálních sítí je neuvěřitelný: miliony lidí po celém světě jsou členy jedné nebo více sociálních sítí a několikrát denně se připojují k Facebooku, Twitteru či LinkedIn. Ale co je dobré pro soukromý život, nemusí být dobré pro život pracovní – využívání sociálních sítí během pracovní doby zvyšuje podíl nepracovních aktivit, a tím pádem může vést k nižší produktivitě práce či k bezpečnostním hrozbám. Na druhou stranu sociální sítě představují pro podniky zajímavou příležitost k oslovení své cílové skupiny.


Strana: 54

10× pro firemní mobility

Smartphony a tablety se stávají ve firmách pomalu, ale jistě mainstreamem. Jejich výpočetní výkon a paměťové parametry neustále stoupají a jsou v podstatě na úrovni PC. Pro podnikové IT tak přibývají nová zařízení pro správu, podobnou jakou poskytují ostatním firemním počítačům. Je proto na čase pro firemní mobility zvolit strategii, která by měla zahrnovat některá z níže zmíněných pravidel.

... celý článek >

Strana: 58


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)