- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Byznys EVO – ERP systém nové generace
Pod názvem Byznys EVO uvedla společnost J.K.R. na trh novou generaci podnikového informačního systému. Jedná se o od základu nově vyvinutý software, který je postaven na moderních technologiích a dlouholetých zkušenostech J.K.R. s nasazením ERP systémů v různých odvětvích.
Rozsahem funkcí a vysokou variabilitou dokáže Byznys EVO pokrýt potřeby podniků různého oborového zaměření, od obchodních společností až po výrobní firmy. Informační systém Byznys EVO je určen především pro středně velké a velké organizace, které mají stovky zaměstnanců a desítky až stovky uživatelů v informačním systému. Míří tak o třídu výš než předchozí generace systému Byznys.
Na uživatelském rozhraní Byznys EVO je patrná inspirace designem kancelářských aplikací Microsoft Office, které jsou dnes vnímány jako etalon ergonomie podnikového softwaru. Vývoj uživatelského rozhraní Byznys EVO probíhal s důrazem na jednoduchost a snadné používání s přispěním odborníků z akademické sféry.
Aplikace nabízí 5 různých motivů vzhledu, přičemž oblíbené nabídky pro nejčastěji používané funkce je možné zobrazovat v každém formuláři. Zadávání hodnot ve formulářích výrazně urychluje podpora automatických textů. Různé grafy a dynamické sestavy se dají umísťovat na plochu systému a umožňují tak vytvářet informační panely a dashboardy přizpůsobené potřebám konkrétního uživatele.
Čtvrtstoletí zkušeností a 6 let vývoje
Do systému Byznys EVO se promítají mnohaleté zkušenosti společnosti J.K.R. s vývojem ERP aplikací a s poznatky z mnoha úspěšných projektů, které na našem trhu realizovala už od roku 1991. Práce na zcela novém systému Byznys EVO začaly v roce 2009, vývoj jádra ERP systému a jednotlivých modulů se naplno rozběhl od roku 2011, souběžně probíhaly testy a optimalizace. V roce 2014 pokračoval vývoj klíčových modulů a funkcí, ale současně už probíhaly i první pilotní projekty včetně nasazení řešení Byznys EVO do ostrého provozu. I dnes, po oficiálním uvedení systému na trh, je Byznys EVO neustále vyvíjen a doplňován tak, aby dokázal uspokojit široké spektrum zákazníků.
Jedním z prvních uživatelů nového systému se stala společnost PBtisk. Nasazení systému BYZNYS EVO zde probíhalo zhruba 3 měsíce. Václav Švehla, finanční ředitel společnosti PBtisk, k nasazení ERP systému nové generace uvedl „Systém Byznys EVO nás příjemně překvapil svojí architekturou, propracovanou ergonomií a automatizovanou aktualizací upgradů. Naši pracovníci si pochvalují variabilní tvorbu výstupů, dynamické filtry a definice vlastních pohledů na data. Pro manažery využíváme automatické noční reporty a grafické dashboardy".
Moderní technologie a flexibilní architektura
Byznys EVO je vysoce škálovatelné řešení díky třívrstvé architektuře a možnosti rozložení zátěže mezi databázovým a aplikačním serverem. Posílením hardwaru serveru je možné zvyšovat výkon aplikace pro všechny klienty, zátěž je možné také rozprostřít v serverovém clusteru. Řešení je plné přizpůsobené pro práci v cloudu. Na koncovém zařízení uživatele je umístěn pouze malá klientská aplikace, veškerá byznys logika ERP systému Byznys EVO a datový server mohou být umístěny nejen na vlastních serverech zákazníka, ale i v cloudu, například v prostředí Microsoft Azure.
Řešení je připraveno na existenci různých klientů, typicky pro mobilní platformy, či webový prohlížeč, přičemž serverová část aplikační logiky zůstává stejná. Systém je založený na komunikaci přes webové služby a Windows Communication Foundation, díky čemuž podporuje otevřenost vůči externím aplikacím.
Důsledné oddělení aplikační logiky od uživatelského rozhraní Byznys EVO také přispívá ke snadnější údržbě, rozšiřitelnosti a testovatelnosti řešení. Je možné provozovat vedle sebe ostrou a testovací instalaci pro verifikaci plné funkčnosti všech procesů před nasazením upgradu do ostrého provozu.
Součástí vývoje a verifikace upgradů systému jsou vždy hloubkové integrační testy. Centrální distribuce upgradů systému zajišťuje evidenci uživatelů a verzí, které používají. Praktické je automatické sledování dostupnosti nové verze.
Technologická platforma Byznys EVO
- NET Framework 4.5
- Microsoft SQL Server 2014, IIS 7.0
- Windows Workflow Foundation
- Windows Presentation Foundation
- Windows Communication Foundation
- Microsoft Enterprise Library 5.0
- Microsoft Windows Server 2012R2
- Microsoft Visual Studio 2013
Rozsah funkcí
Rozsahem funkcí a vysokou variabilitou dokáže Byznys EVO pokrýt potřeby podniků různého zaměření, od obchodních společností až po výrobní firmy, včetně firem s velkými objemy dat.
V systému najdeme kompletní podporu řízení financí, zahrnující finanční účetnictví, fakturaci, pokladnu a bankovní operace, dále pak také evidence zastřešující skladové hospodářství, evidenci majetku či mzdy a personalistiku, řízení obchodu, výroby i dopravy, řízení zakázek a provozu, CRM a internetový obchod.
Důležitou vlastností je podpora řízení workflow a unikátní technologie PUV (prvky uživatelské volnosti), která umožňuje přizpůsobení systému na míru pro každého uživatele. S ohledem na pokračující elektronizací pracovních procesů systém samozřejmě podporuje správu a řízení oběhu elektronických dokumentů a organizátor pro plánování času. Potřebné obchodní analýzy lze realizovat s pomocí business intelligence či s reportingovým nástrojem Excellent.
Integrovaný systém Helpdesku umožňuje uživateli přímo ze systému zasílat výrobci hlášení problémů, náměty a připomínky. Ty se centrálně zpracovávají v týmu podpory a zapracovávají do systému.
Flexibilita Byznys EVO
ERP systémy od J.K.R. byly vždy univerzálním nástrojem, který v řadě projektů uspěly právě díky schopnosti se detailně přizpůsobit specifickým požadavkům daného podniku. Byznys EVO na tuto tradici nejen navazuje, ale rozšiřuje přizpůsobitelnost systému od detailního nastavení klíčových obchodních procesů přes napojení na další součásti podnikové infrastruktury až po nastavení systému pro konkrétní uživatele a jim dostupné konkrétní formuláře a nabídky v rámci ERP systému. Otevřenost systému je maximální, a to jak na úrovni datových struktur, tak i vzhledu formulářů a výstupů, včetně možnosti ovlivnění chování systému, validačních kontrol a rozšíření nabídek.
V mnoha případech samozřejmě není efektivní upravovat a nastavovat v systému vše od začátku, a proto J.K.R. nabízí pro některé segmenty trhu oborová řešení, která zužitkovávají znalosti a zkušenosti z dané vertikály. Jedná se především o sektory výroba, obchod, stavebnictví, doprava, služby a zakázky a účetní organizace.
Pro přechod z jiných systémů je připraveno unikátní řešení, které s použitím datového modelu naplní stávající data do nového systému se všemi potřebnými vazbami. J.K.R. je jediným dodavatelem v ČR s novým systémem na nejmodernějších technologiích vyvinutým na „zelené louce" se všemi výhodami, které to přináší.
-lg-
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |