- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Podnikové portály
(5. díl) Portál jako služba
Portál jako služba je zajímavý koncept, který v poslední době stále více vystupuje do popředí zájmu zákazníků. Čím dál větší procento zákazníků chce v rámci portálu řešit své byznysové požadavky a naopak se co nejméně zabývat tím, na čem a jak řešení poběží v okamžiku nasazení nebo třeba za tři roky. Součástí zadání jsou typicky i specifické nefunkční požadavky, které projekt mohou významně prodražit, případně i zastínit skutečné byznysové přínosy nového portálového řešení.
(4. díl) Tři UX tipy pro přívětivější portál
Vyzkoušejte si, jak během několika minut s pomocí tří jednoduchých UX praktik prozkoumat váš portál z pohledu návštěvníků. Věřím, že o zkratce UX jste již slyšeli. Za jejím významem se skrývají slova User Experience, která se dají přeložit jako uživatelský zážitek či uživatelská přívětivost. UX není žádná magie, která by přišla na svět až s rozvojem IT technologií.
(3. díl) Portálové projekty a časté chyby zadavatelů
Uvažujete-li o nasazení portálové technologie do vaší společnosti, následující článek by vám měl napovědět, čeho byste se měli vyvarovat, na co se naopak zaměřit a jak se vyhnout riziku neúspěchu, ztracené příležitosti a špatně vynaložených investic.
(2. díl) Portál jako součást manažerského rozhodování
V minulém článku jsme se seznámili s portálem coby vstupní branou do interních či externích systémů. Představili jsme výhody jeho nasazení a usnadnění práce uživatelům při každodenním přístupu k datům. Nyní navážeme možnostmi využití portálů k podpoře podnikových procesů od jejich automatizace, uživatelských rolí až po pomoc v manažerském rozhodování.
(1. díl) Základní možnosti portálů, aktuální trendy
Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem aplikacím, které společnosti využívají ke každodenní komunikaci jak se zaměstnanci, tj. intranetová řešení, tak i se svými zákazníky a partnery. Je možné si vybrat z řady produktů – placených i neplacených. Nejen proto jsou portály vhodné pro společnosti všech velikostí i všech oblastí působení.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |