- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (30)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (53)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Železniční dopravci dostanou téměř 300 milionů na zlepšení signálu ve vlacích
ČTÚ v těchto dnech rozesílá dopravcům Rozhodnutí o poskytnutí prostředků v rámci dotační výzvy „Technické prostředky pro 5G v železničních vozech“, která má pomoci zlepšit dostupnost a kvalitu mobilních služeb uvnitř vlakových vozů. Se svými přihlášenými projekty byli úspěšní všichni zúčastnění dopravci, tedy České dráhy, Leo Express i RegioJet. Nyní tak mohou naplno rozjet proces instalace technických prostředků pro 5G do svých železničních vozů.
Nejpozději 1. ledna 2026 se tak cestující na českých železnicích setkají s téměř 670 upravenými vozy, ve kterých budou dostupnější mobilní služby. Konkrétně se bude jednat o 176 vozů s instalovanými opakovači mobilního signálu a o 493 vozů, u kterých budou vyměněna původní okna za moderní okna propouštějící mobilní signály, příp. ve kterých budou stávající okna pomocí laserové technologie upravena na propustná. Celkové náklady na úpravu těchto vozů jsou bezmála 290 milionů Kč bez DPH.
„Skutečnost, že se do výzvy přihlásili a následně uspěli všichni dominantní dopravci působící na českém železničním trhu dálkové osobní přepravy, je pro mě důkazem, že se nám podařilo parametry naší výzvy nastavit realisticky a že tak byly pro tyto dopravce akceptovatelné“, uvedl předseda Rady ČTÚ Marek Ebert.
Zdroj: ČTÚ
listopad - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
4.12. | Arrow ISV Konference 2024 |
11.12. | Webinář: Dodržování směrnic, compliance, QMS |