- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Ve finále SAP Quality Awards uspěly dva české projekty
Společnost SAP vyhlásila výsledky soutěže Quality Awards za regiony EMEA a MEE oceňující nejlepší projekty postavené na řešení od SAP. Bylo oceněno celkem 12 projektů, z nichž dva byly realizovány v České republice. Pivovary SABMiller získaly zlatou medaili za rychlou implementaci projektu jednotného systému pro řízení nákladů, kterou řešila společnost Mibcon. Bronzovou medailí v kategorii Inovativních projektů byla oceněna implementace systému pro řízení terénních pracovníků přes mobilní zařízení v RWE Distribuční služby, který řešila společnost KCT Data.
Sjednocené řízení nákladů v 17 pivovarech SABMiller
Světová pivovarnická skupina SABMiller, jejíž součástí je mimo jiné i Plzeňský Prazdroj, získala ocenění SAP Quality Awards v kategorii rychlá implementace jednotného systému pro řízení nákladů. Jako základ nového řešení, které nahradilo ruční výpočty v excelových tabulkách, byla využita aplikace SAP Business Planning and Consolidation.
Každý z pivovarů pracuje se stovkami receptur a kalkulace nákladů pro plánování a rozpočty jsou proto velmi složité. Dříve společnost k analýze, srovnání, kalkulaci a prognóze nákladů využívala osm podobných systémů založených na ručním zpracování dat v excelových tabulkách. Příprava kalkulací nákladů podle podrobných soupisek surovin, požadovaného objemu výroby a cen surovin v průběhu rozpočtového období byla nákladná a časově náročná.
Marek Chobot, Finance Business Partner - Planning and Distribution
a Martin Anderle, European Application Delivery Manager | SAB Miller
Nově implementované řešení umožnilo společnosti SABMiller tyto procesy standardizovat ve všech pivovarech po celé Evropě. Nové řešení mimo jiné umožnilo provádět rychlé porovnání jednotlivých pivovarů za méně než hodinu, o den zkrátit dobu potřebnou k přípravě výpočtu nákladů na méně než 24 hodin a díky porovnání nákladových položek v jednotlivých evropských zemích nalézt úspory ve výši téměř půl milionu eur.
Implementaci řešení realizovala česká společnost Mibcon a celý proces trval 8 měsíců. Pětiměsíční pilotní projekt v Maďarsku následovalo tříměsíční zavádění systému v dalších 8 zemích.
Nový systém pro řízení terénních pracovníků v RWE
Společnost RWE Distribuční služby získala ocenění SAP Quality Awards v kategorii Inovativní projekt za optimalizaci přidělování pracovních úkolů pro terénní pracovníky pomocí systému SAP Workforce Management. Namísto každodenního dojíždění na pracoviště kvůli předání instrukcí pro nadcházející směnu nyní terénní pracovníci obdrží pokyny a navigační údaje GPS do svého mobilního zařízení. Výsledkem je výrazné šetření času i nákladů vedoucí ke zkrácení doby servisního zásahu a k větší spokojenosti zákazníků.
Terénní pracovníci a jejich 40 dispečerů využívají nový systém, který zpracovává 2 500–3 000 pracovních pokynů denně. Projekt byl financován z úspor provozních nákladů, jichž bylo dosaženo odstraněním 80 % papírové administrativy, zvýšením efektivity práce terénních pracovníků, omezením cestování do centrály a optimalizací tras k místům zásahu. Předání pracovních pokynů terénním pracovníkům prostřednictvím mobilní aplikace nyní trvá pouhé 2 minuty včetně automatických aktualizací.
Implementace systému trvala pouhých 12 měsíců a zajistila ji firma KCT Data. Projekt byl natolik úspěšný, že se jej společnost RWE rozhodla rozšířit i do svých poboček v Německu, Anglii a Maďarsku.
leden - 2025 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Formulář pro přidání akce
17.1. | Bonusová konzultační hodina CyberEdu NIS2 Academy -... |
29.1. | Webinář: Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM... |
9.4. | Digital Trust |