facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Úspory, úspory, úspory

času, peněz za telefonování, lepším využitím firemních IS

-PR-
Mezi časté otázky manažerů středně velkých firem dnes patří: Je krize. Kde máme ušetřit? Poplatky a platby za volání jsou příliš vysoké. Jak je snížit? Odpovědí na všechny uvedené otázky je nasazení VoIP technologie WELL.
VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).

Příklad z praxe – řešení pro společnost TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.

Výchozí stav:

Společnost má centrálu s analogovou ústřednou a pět poboček, které byly propojeny s centrálou VPN tunelem, a tím bylo umožněno vzájemné volání zdarma. Společnost vzhledem k vysokým cenám za volání využila virtuální ústřednu T-Mobile, a tím se sjednotilo volání mezi pevnými a mobilními čísly. Dispečerské centrum je na centrále společnosti, pobočky mají pouze obchodní charakter.

Požadavky zadavatele:

  • Přepojování hovorů na skupiny uživatelů s možností vytěžování operátorů a řazení do volacích front.
  • Možnost nahrávání hovorů na definovaných skupinách čísel.
  • Zachování telefonních přístrojů dodaných operátorem.
  • Zachování stávajícího trunku od operátora a naportování tohoto trunku do nové ústředny.
  • Zachování současných telefonních čísel a nastavení skupin čísel.

Vítězná nabídka, postavená na značce WELL:

  • Základem je pobočková ústředna WELL RS120 – 100.
  • Pomocí VPN tunelu připojení jednotlivých poboček, na kterých jsou jen telefonní přístroje. Byly použity IP telefony WELL SIP-T26P dodané spolu s konektivitou společností T-Mobile.

Přínosy VoIP řešení

  • Nová ústředna zajišťuje lepší využití telefonních hovorů – přepojování, přesměrování, nahrávání hovorů, sofistikovanou automatickou spojovatelku atd.
  • Možnost přidání jakéhokoli čísla z dalších lokalit v případě rozšiřování společnosti.
  • Optimální vytěžování dispečerů na centrále.
  • Přepojování hovorů mezi jednotlivými regionálními zastoupeními.

voip

S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů. Snažíme se myslet i na budoucí potřeby zákazníka a nabídnout mu další přidanou hodnotu, jako například vzdálený dohled a správu ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Díky šíři nabídky produktů WELL umíme realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu.
Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.

joycePokud zašlete svoji poptávku po VoIP řešení pro vaši firmu do 30. 11. 2011, získáte nejen kalkulaci přímo pro vás na míru, ale navíc slevu na veškeré komponenty pro vaši realizaci ve výši 3 %, při objednání do konce roku 2011.


joyceKontakt: Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz