- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 29. 11. 2011
Úspory, úspory, úspory
času, peněz za telefonování, lepším využitím firemních IS
-PR-
Mezi časté otázky manažerů středně velkých firem dnes patří: Je krize. Kde máme ušetřit? Poplatky a platby za volání jsou příliš vysoké. Jak je snížit? Odpovědí na všechny uvedené otázky je nasazení VoIP technologie WELL.
VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).
S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů. Snažíme se myslet i na budoucí potřeby zákazníka a nabídnout mu další přidanou hodnotu, jako například vzdálený dohled a správu ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Díky šíři nabídky produktů WELL umíme realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu.
Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.
Kontakt: Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz
VoIP řešení neznamená jen levnější telefonii (až o šedesát procent), ale také smysluplnější využívání podnikových informačních systémů a propojení na další vaše využívané aplikace (např. Outlook).
Příklad z praxe – řešení pro společnost TOI TOI, sanitární systémy, s.r.o.
Výchozí stav:
Společnost má centrálu s analogovou ústřednou a pět poboček, které byly propojeny s centrálou VPN tunelem, a tím bylo umožněno vzájemné volání zdarma. Společnost vzhledem k vysokým cenám za volání využila virtuální ústřednu T-Mobile, a tím se sjednotilo volání mezi pevnými a mobilními čísly. Dispečerské centrum je na centrále společnosti, pobočky mají pouze obchodní charakter.Požadavky zadavatele:
- Přepojování hovorů na skupiny uživatelů s možností vytěžování operátorů a řazení do volacích front.
- Možnost nahrávání hovorů na definovaných skupinách čísel.
- Zachování telefonních přístrojů dodaných operátorem.
- Zachování stávajícího trunku od operátora a naportování tohoto trunku do nové ústředny.
- Zachování současných telefonních čísel a nastavení skupin čísel.
Vítězná nabídka, postavená na značce WELL:
- Základem je pobočková ústředna WELL RS120 – 100.
- Pomocí VPN tunelu připojení jednotlivých poboček, na kterých jsou jen telefonní přístroje. Byly použity IP telefony WELL SIP-T26P dodané spolu s konektivitou společností T-Mobile.
Přínosy VoIP řešení
- Nová ústředna zajišťuje lepší využití telefonních hovorů – přepojování, přesměrování, nahrávání hovorů, sofistikovanou automatickou spojovatelku atd.
- Možnost přidání jakéhokoli čísla z dalších lokalit v případě rozšiřování společnosti.
- Optimální vytěžování dispečerů na centrále.
- Přepojování hovorů mezi jednotlivými regionálními zastoupeními.
S VoIP systémy WELL se vaše práce posune na vyšší úroveň a ještě snížíte náklady. Společnost JOYCE ČR je připravena vám v tom pomoci. Veškeré naše realizace jsou vždy na klíč, jsme schopni reagovat na jakékoliv požadavky zákazníka a plnit i nadstandardní přání. Vždy hledáme řešení vaší situace, nikoliv prodej našich produktů. Snažíme se myslet i na budoucí potřeby zákazníka a nabídnout mu další přidanou hodnotu, jako například vzdálený dohled a správu ústředny, on-line dohled nad IP telefony, provisioning IP telefonů apod.
Značka WELL – to však nejsou jen VoIP řešení, ale široká nabídka dalších komunikačních produktů: VoIP telefony, VoIP brány, WiFi klienti i routery, ADSL zařízení, switche, powerline. Díky šíři nabídky produktů WELL umíme realizovat téměř jakýkoli požadavek zákazníka a garantovat plnou kompatibilitu.
Produkty nesoucí značku WELL se vyznačují nejen technickou kvalitou, ale již patnáct let i nadstandardními službami – technickým i obchodním servisem, výhodami pro prodejce apod.
Pokud zašlete svoji poptávku po VoIP řešení pro vaši firmu do 30. 11. 2011, získáte nejen kalkulaci přímo pro vás na míru, ale navíc slevu na veškeré komponenty pro vaši realizaci ve výši 3 %, při objednání do konce roku 2011.
Kontakt: Ing. Michal Kališ
obchodní ředitel, obchodník pro VoIP projekty
tel.: 539 088 031
Michal.Kalis@Joyce.cz
www.joyce.cz
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
IT Systems podporuje
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
9.4. | Digital Trust |