- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Pobočková ústředna Panasonic KX-TDA100D
Panasonic uvádí na český trh komunikační systém KX-TDA100D, komplexní řešení schopné efektivně plnit současné i budoucí požadavky na komunikaci ve většině společností. Nová platforma v sobě kombinuje funkce tradiční komunikace s možnostmi IP technologie. Bezdrátová mobilita i velký počet pokročilých podnikových telefonních funkcí (např. pokročilé call centrum nebo jednoduchá interní kontrola využívání telefonního systému) zlepší efektivitu komunikace ve společnosti.


TDA100D IP-PBX dovoluje připojit až 128 vnitřních analogových linek. Integrovaná podpora IP telefonie a univerzální modulární architektura pomáhají zajistit konvergenci tradiční a IP telefonie a umožňují individuální přechod na technologii VoIP.
Zásluhou efektivní integrace vnitropodnikové a mimopodnikové komunikace mohou být pracovníci stále k dispozici bez ohledu na to, kde se nacházejí. Pokud opouští kancelář, mohou si nastavit přesměrování linky na mobilní telefon, aby byli stále k zastižení na jediném čísle. Pokud je telefon mimo signál nebo hovor nelze přijmout, systém uživatele o zmeškaném hovoru automaticky informuje a předá případnou hlasovou zprávu.
Panasonic KX-TDA100D je vybaven funkcemi pro řízení úrovně přístupu a automaticky vybírá nejvhodnější přenosový kanál. Díky tomu se výrazně zjednodušuje kontrola nákladů na komunikaci. Kompletní informace o interním využití systému jsou kdykoli k dispozici prostřednictvím funkce evidence hovorů. Technologie IP zároveň znamená nižší poplatky za volání a nižší náklady na instalaci.
Vestavěné funkce call centra v novém systému lze využít jako základ pro malé efektivně fungující kontaktní centrum pro zákazníky společnosti. Všechny uvedené funkce nové komunikační platformy z ní dělají komplexní řešení optimalizace komunikace firmy.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |