facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 1. 3. 2010

Největší světový výrobce odlitků z taveného čediče si vybral KARAT!

-PR-
Eutit.jpgSpolečnost EUTIT s.r.o., jediný světový výrobce interiérové čedičové dlažby a největší světový výrobce odlitků z taveného čediče, završil v únoru podpisem smlouvy výběrové řízení na dodávku informačního systému. Zadavatel hledal systém, který mu umožní řízení výroby včetně Ganttových diagramů a kapacitního plánování, správu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) a komplexní pokrytí podnikových oblastí včetně manažerských výstupů. Všechny tyto požadavky splnil ERP KARAT, komplexní informační systém s rozšířenými funkčnostmi pro řízení výroby.

Rozhodly znalosti a zkušenosti v oblasti slévárenství

logo-eutit.jpgVladimír Havlíček, ředitel a prokurista společnosti EUTIT s.r.o., upřesnil: „Hledali jsme kompletní ERP řešení, včetně manažerských nástrojů pro vedoucí pracovníky, kteří by měli v krátké době potřebné informace pro rozhodování. KARAT nás přesvědčil svým vyváženým poměrem kvality, rozsahu řešení, otevřenosti a příznivé ceny. Při výběru IS také rozhodly ve prospěch KARATu znalosti a zkušenosti v oblasti slévárenství a individuální přístup k požadavkům naší společnosti.“ Na jaře bude zahájena předimlementační analýza a v polovině roku bude zahájena implementace, v rámci které budou řešeny i speciální oblasti výroby a její technické přípravy, jako je např. výroba odlitků z taveného čediče do pískových a ocelových forem (kokil) nebo výroba odlitků z Eucoru (AZS alumina-zirconia-silica) do pískových forem. Podle konkrétních specifik zadavatele bude zakázkově řešena např. evidence vstupních energií a možnost přiřadit ke každému výrobku preventivní opatření potřebné k výrobě.



Realizátorem dodávky je KARAT Solution s.r.o., dceřiná společnost KARAT Software a.s. „Cílem projektu je podpořit obchodní procesy společnosti EUTIT, ekonomicky sledovat výrobu a zvyšovat její efektivnost. Modul CRM zadavateli napomůže dosahovat vyšší úrovně poskytovaných služeb zákazníkům (např. dodržovat termíny při realizaci dodávek) a tím trvale zvyšovat objem prodeje a rozšiřovat nabídky. Manažerské nástroje budou přínosné při vytváření komplexní podnikové strategie a zvyšování konkurenceschopnosti na trhu,“ říká Petr Martinec, Account Manager společnosti KARAT Solution, s.r.o.