- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
„IT řešení vidím jako prostředek k dosažení vyšších prodejů a efektivity...“
říká Zdeněk Santler, nový country manager společnosti Avaya
S jakou vizí jste přišel do vedení společnosti Avaya?
Moje vize je postavena na mých zkušenostech z business consultingu a silné orientaci na prodej. Drtivá většina firem řeší momentálně dvě základní oblasti – prodej a optimalizaci (nákladů, procesů, vztahů). Společnost Avaya jsem si vybral právě proto, že pro tyto oblasti má řešení, která implementuje po celém světě a Avaya si mě vybrala zejména proto, že IT řešení a produkty nevidím jako cíl, ale prostředek právě k dosažení vyšších prodejů a efektivity. Časy, kdy IT oddělení samo od sebe rozhodlo, že vymění síť, technologii call centra nebo implementuje kolaborační video bez vazby na zmiňované oblasti jsou nenávratně pryč. Moje vize je společně s našimi partnery nalézat nové obchodní příležitosti a prostřednictvím Avaya řešení plnit jejich cíle a přání. Jsem velmi pyšný na to, že máme stabilní a kvalitní portfolio partnerů, na které se můžeme spolehnout nejen v oblasti implementace, ale zejména dlouhodobé péče o naše klienty.
Avaya je významným světovým dodavatelem v oblasti řešení pro kontaktní centra a sjednocenou komunikaci. Jaké jsou podle vás možnosti uplatnění na lokálním trhu pro jednotlivá řešení z globálního portfolia Avaya? Která řešení mají na našem trhu největší potenciál, a na která podle vás lokální trh ještě nedozrál?
Máte naprostou pravdu, že Avaya je celosvětovým lídrem v oblasti řešení pro kontaktní centra a komunikaci jako takovou. V této oblasti nabízíme plné portfolio služeb pro malé střední i největší firmy. Tři z pěti největších call center v České republice jsou našimi klienty. Aktuálním trendem je omnichannel. Trh postupně dozrává pro hlasové technologie (např. pro potřeby ověření uživatele, práci s emocemi, analýzu obsahu a další). Přínosem těchto technologií je rychlejší obsluha klienta, zvýšení spokojenosti klienta, zvýšení prodejů a efektivity kontaktního centra. Samostatným trendem je poskytování všech uvedených technologií jako služby.
Můžete uvést nějaké další významné trendy v oblasti kontaktních center a dalších segmentů trhu, na kterých působíte?
Naše řešení prochází významnou transformací. Naši zákazníci vyžadují flexibilní řešení, které si mohou sami přizpůsobit svým businessovým potřebám a to rychle a levně. Avaya představila novou platformu Breeze a opouští klasický model dodání systému s předem danými funkcemi. Breeze umožňuje nákup hotových aplikací (pomocí snap storu) pro podporu komunikace a zároveň podporuje zákazníky v tvorbě vlastních aplikací na míru.
Jaké trendy spatřujete v oblasti sítí?
Veškeré sítě jsou postupně rozšiřovány o možnosti vlastních zařízení a využití širokého portfolia tzv. BYOD. Vzestup zažívají „chytrá zařízení“ a cloudové služby (IAAS). Avaya v těchto oblastech určuje trendy!
Neustále se zvyšuje tlak na schopnost podniků rychle reagovat na požadavky zákazníků i měnící se podmínky na trhu. S tím souvisí nutnost zajistit možnost rychle komunikovat a sdílet potřebné informace. Moderní technologie takové požadavky umí řešit, ale mnoho firem s nimi zatím nemá zkušenosti. Odkud byste jim doporučil začít s budováním dostatečně pružné infrastruktury pro obchodní spolupráci a komunikaci?
Této skutečnosti si je Avaya plně vědoma, proto se soustředí na dvě základní oblasti. První je samotný obsah a vedení komunikace přirozeným způsobem (výše zmiňovaný omichannel, kolaborace a internet věcí), druhou nedílnou součástí je flexibilní infrastruktura na bázi SDN, čehož je Avaya celosvětovým lídrem.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |