facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Česká Lica získala ocenění ČAEK

za přínos k rozvoji elektronických komunikací a převzetí vysílání v ČR

Společnost Lica působící na českém trhu už déle jak patnáct let obdržela na výroční konferenci České asociace elektronických komunikací výroční cenu za trvalý přínos k rozvoji elektronických komunikací a převzetí vysílání v České republice. Lica stojí v čele tzv. převzatého vysílání (vysílání v sítích kabelové televize) a se svými partnery stála u zrodu nejrůznějších projektů, ke kterým patří „První digitální vysílací stanice“, projekt digitálního vysílání České televize, distribuce televizního vysílání po IP sítích aj.


Dvanáctá výroční konference ČAEK o. s. se zabývala především placeným obsahem sítí a služeb elektronických komunikací i dalším rozvojem ICT. Konference se zúčastnilo mnoho významných hostů a představitelů společností UPC, T-Mobile, AT&T, OSA, Českého telekomunikačního úřadu, ředitel odboru elektronických komunikací Ministerstva průmyslu a obchodu i ředitel odboru koncepce a koordinace informačních a komunikačních technologií ve veřejné správě z Ministerstva vnitra. K jednotlivým tématům proběhly zajímavé panelové diskuze a společnostem T-Mobile Czech Republic, Lica a elektrotechnické fakultě ČVUT byla předána výroční ocenění za jejich zásluhy a přínos.

V současnosti se Lica věnuje především technologiím pro distribuci nelineárního vysílání a optickým systémům, zejména sítím GePON.


 
  

- PR -

Webinář: Jak prověřit firmu online?!

Muz_pracuje_na_notebooku_ve_velke_kancelari_AI-PR.jpgChystáte se na spolupráci s novým obchodním partnerem? Nechte si ukázat, jak si firmu důkladně prověřit! Ukážeme vám, na co si dát pozor při ověření informací v obchodním a insolvenčním rejstříku, ale také méně obvyklé postupy. Co je ready-made společnosti? Co jsou kmenové listy? Jak využít logo k posouzení důvěryhodnosti firmy. Dozvíte se také, co prozradí firemní web, virtuální adresy a jaké další informace mohou signalizovat riziko.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.