- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Implementace řešení pro detekci příčin incidentů
Úspěšná africká mise společnosti Gordic
Společnost GORDIC provedla úspěšnou implementaci části nadstavby ServiceDeskového nástroje (CA Unified Self-Service) pro svého jihoafrického partnera CA Southern Africa a jeho klienta, firmu Sanlam.
Ta se zabývá pojištěním, investicemi a finančním plánováním. Řešení vytvořené a nasazené českými speciality umožní uživatelům rychlejší zjištění příčin incidentu.
Implementace byla zahájena na přelomu let 2015 a 2016. Před dokončení implantace byli pozváni head solution architekt pro oblast Service Managementu Jakub Fiala a hlavní programátor USS portálu Stepan Sukovyč do Kapského Města, aby pomohli se závěrečnou zákaznickou akceptací a předáním celého díla do testovacího provozu.
Sanlam používá pro svých více jak 13 000 zaměstnanců poslední verzi balíku CA Service Management Suite 14.1, jehož součástí je i mimo jiné Service Desk, Service Catalog a nově i CA Unified Self-Service Portal. Právě tento dashboard portál poskytuje zákazníkům (uživatelům) jedno místo pro práci se všemi typy služeb. Kromě zakládání incidentů v případě, že něco nefunguje, mohou uživatelé také vybírat z katalogu služeb (např. objednání nového mobilního telefonu, žádost o přístup do aplikace či zahájení procesu např. při nástupu nového zaměstnance) či si v rámci tzv. self-service změnit např. heslo nebo vyhledat řešení k často se opakujícím událostem.
Řešení CA technologies provozuje v České republice mj. například Správa základních registrů.
Společnost GORDIC je schopna kromě implementace tohoto nástroje také vytvořit další obsah. A právě to bylo cílem této úspěšné africké mise. Uživatelé klienta tak mohou díky tomu zadávat Incidenty společně s definicí dalších metadat a informací potřebných pro rychlejší zjištění příčiny Incidentu (včetně integrace se service-deskovým nástrojem) nebo v rámci jiné části obsahu mohou získat informace z řešení podobných tiketů.
„Pro naši společnost je toto další zahraniční zkušenost a vzhledem k ohlasu zákazníka určitě ne poslední. Byla to pro nás opravdu velká zkušenost a jsme rádi, že se nám toto podařilo dotáhnout do úspěšného konce i vzhledem k tomu, že jsme v podstatě celý týden nonstop implementovali část aplikace ve složité infrastruktuře, cizím prostředí a u náročného komerčního zákazníka,“ uvedl Jakub Fiala.
Přítomnost a schopnosti pracovníků GORDIC ocenil také Account Director CA Southern Africa Craig De Lucchi: „Velmi si vážíme přístupu Vaší společnosti a oceňujeme ho, obzvláště pak práci Jakuba a Stepana, kteří i přes hektické podmínky (rychlé rozhodnutí o letu do Afriky, celodenní přesun do samotného města apod.) dokázali v neuvěřitelně krátké době vyřešit všechna Issues a připravit celé řešení tak, aby bylo zákazníkem bez připomínek otestováno a akceptováno.“
Formulář pro přidání akce
13.2. | Webinář: Objevte Odoo: Nejmodernější cloudový systém... |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |