facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Implementace řešení pro detekci příčin incidentů

Úspěšná africká mise společnosti Gordic

-PR-

GordicSpolečnost GORDIC provedla úspěšnou implementaci části nadstavby ServiceDeskového nástroje (CA Unified Self-Service) pro svého jihoafrického partnera CA Southern Africa a jeho klienta, firmu Sanlam.


Ta se zabývá pojištěním, investicemi a finančním plánováním. Řešení vytvořené a nasazené českými speciality umožní uživatelům rychlejší zjištění příčin incidentu.

Implementace byla zahájena na přelomu let 2015 a 2016. Před dokončení implantace byli pozváni head solution architekt pro oblast Service Managementu Jakub Fiala a hlavní programátor USS portálu Stepan Sukovyč do Kapského Města, aby pomohli se závěrečnou zákaznickou akceptací a předáním celého díla do testovacího provozu.

Sanlam používá pro svých více jak 13 000 zaměstnanců poslední verzi balíku CA Service Management Suite 14.1, jehož součástí je i mimo jiné Service Desk, Service Catalog a nově i CA Unified Self-Service Portal. Právě tento dashboard portál poskytuje zákazníkům (uživatelům) jedno místo pro práci se všemi typy služeb. Kromě zakládání incidentů v případě, že něco nefunguje, mohou uživatelé také vybírat z katalogu služeb (např. objednání nového mobilního telefonu, žádost o přístup do aplikace či zahájení procesu např. při nástupu nového zaměstnance) či si v rámci tzv. self-service změnit např. heslo nebo vyhledat řešení k často se opakujícím událostem.

Řešení CA technologies provozuje v České republice mj. například Správa základních registrů.
Řešení CA technologies provozuje v České republice mj. například Správa základních registrů.


Společnost GORDIC je schopna kromě implementace tohoto nástroje také vytvořit další obsah. A právě to bylo cílem této úspěšné africké mise. Uživatelé klienta tak mohou díky tomu zadávat Incidenty společně s definicí dalších metadat a informací potřebných pro rychlejší zjištění příčiny Incidentu (včetně integrace se service-deskovým nástrojem) nebo v rámci jiné části obsahu mohou získat informace z řešení podobných tiketů.

„Pro naši společnost je toto další zahraniční zkušenost a vzhledem k ohlasu zákazníka určitě ne poslední. Byla to pro nás opravdu velká zkušenost a jsme rádi, že se nám toto podařilo dotáhnout do úspěšného konce i vzhledem k tomu, že jsme v podstatě celý týden nonstop implementovali část aplikace ve složité infrastruktuře, cizím prostředí a u náročného komerčního zákazníka,“ uvedl Jakub Fiala.

Přítomnost a schopnosti pracovníků GORDIC ocenil také Account Director CA Southern Africa Craig De Lucchi: „Velmi si vážíme přístupu Vaší společnosti a oceňujeme ho, obzvláště pak práci Jakuba a Stepana, kteří i přes hektické podmínky (rychlé rozhodnutí o letu do Afriky, celodenní přesun do samotného města apod.) dokázali v neuvěřitelně krátké době vyřešit všechna Issues a připravit celé řešení tak, aby bylo zákazníkem bez připomínek otestováno a akceptováno.“