facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Softwarové řešení Orbit WMS pomáhá se skladovými procesy v Tesla Batteries

-PR-

Mezi významné zákazníky E LINKX patří společnost Tesla Batteries, která vyrábí a dodává baterie pro každodenní použití v přenosných spotřebičích a také se zabývá průmyslovými řešeními, trakčními bateriemi určenými pro všechny typy skladovací manipulační techniky, záložními bateriemi a nabíječi. S Davidem Kaniou, ředitelem společnosti Tesla Batteries, jsme si povídali o tom, jak jim spolupráce s E LINKX pomáhá.


Řekněte nám prosím na úvod něco málo o společnosti Tesla Batteries…

Společnost Tesla Batteries, a. s., byla založena v roce 2015 a navázala na tradiční značku Tesla, která na českém trhu již od roku 1946 vyrábí kvalitní elektrospotřebiče. Kromě prodeje spotřebitelských baterií a v rámci kompletací průmyslových řešení poskytuje společnost zákazníkům také servis. Výrobky Tesla Batteries jsou dodávány v rámci zemí EU, ale i mimo trh EU. V současnosti společnost reprezentuje zhruba 20 zaměstnanců a významná síť distributorů.

Jaké softwarové řešení od E LINKX využíváte?

Zhruba před rokem jsme nejprve implementovali informační systém Esyco Business, který řeší nákupní, prodejní, účetní a další oblasti byznysu. Využívali jsme také externí sklady s externí správou. Od nového roku jsme již v nových prostorách včetně skladovacích, a proto jsme se rozhodli zavést řešení pro řízení skladů Orbit WMS.

Orbit WMS je cloudové řešení s podporou čárových kódů, optimalizací skladových prostor a REST API rozhraním. Je v něm možné zvolit si funkce, které danému zákazníku nejvíce vyhovují, od jednokrokového, vícekrokového příjmu a expedice, přes definování home lokací, přiřazování lokací dle produktů, vyskladnění FIFO, FEFO, až po přiřazování priorit konkrétnímu skladníkovi dispečerem.

Proč jste se rozhodli právě pro toto řešení?

Hlavním důvodem bylo, že stávající systém, který jsme používali, neumožňoval řízení skladovacích procesů a evidenci adresovaného skladu. Dále jsme také hledali uživatelsky jednoduché a příjemné prostředí, které budeme schopni obsluhovat skladovými terminály.

Můžete nám konkrétně přiblížit, které funkce vám Orbit WMS spravuje?

Náš sklad má zhruba 1 000 skladovacích lokací, kromě zboží určeného k přímému prodeji skladujeme také materiál určený ke kompletaci a k servisní činnosti. Pro kompletaci a servis používáme jednoduchý modul výroby z Esyca (výrobní příkaz, převedení do výroby, účetní vazba atd.).

U skladovaných položek musíme sledovat zejména expiraci a hmotnost. Podle hmotnosti pak definovat správné umístění na skladě – těžší do nižších regálů, speciální lokace pro kyseliny apod.

Konkrétně nyní využíváme nebo se chystáme využít tyto funkce:

  • příjem a expedice,
  • expirace a šarže,
  • řízení cesty dle priorit a pořadí,
  • napojení na Esyco Business – přenos dokladů,
  • skladové přesuny,
  • typy lokací – zboží a materiál, nosnost a objem,
  • správa atributů a vlastností,
  • definice vlastního workflow.

Jak dlouho probíhala samotná implementace, byli jste spokojeni s přístupem dodavatele?

V našem případě byla zvolena varianta dvoukrokové implementace, nejdříve byla instalována základní verze Orbit WMS a nyní probíhá implementace rozšířené verze. Co se týče základní verze systému pro řízení skladu, implementace trvala pár měsíců.

V současnosti se systémem naši skladníci pracují v plném provozu. Do budoucna bychom rádi, kdyby se v Orbitu zlepšil systém reportování skladových položek a přibyla možnost data exportovat.

„Se softwarem Orbit WMS máme zboží i materiál na svém místě, hlídá nám expirace, šarže a přenáší informace do systému Esyco s napojením na chystaný e-shop.“
David Kania, ředitel společnosti Tesla Batteries

TESLAE LINKX

www.elinkx.cz
www.aplikaceprofirmy.cz