- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
PLANTOUR Mobile
Každý z nás se již setkal s kurýrem, který nám doručoval balíček. Ale řekněme si, kdo z nás věnoval pozornost malému přístroji, který má kurýr při ruce? Proč ho sebou má a k čemu ho používá?
Společnost TOPTRANS patří k nejvýznamnějším společnostem v oblasti zasilatelství. V Česku a na Slovensku disponuje nejhustší sítí středisek. Ročně přepraví více než deset milionů kusů zásilek.
Na jaře letošního roku společnost vybavila své řidiče mobilními terminály Zebra, které splnily vysoké nároky na hardwarovou funkčnost a robustnost přístrojů.Terminály jsou vybaveny mobilní aplikací PLANTOUR Mobile, kterou pro potřeby zasilatelského byznysu dodala společnost DIGITECH ČR.
Mobilní aplikace podporuje činnosti řidiče na trase a slouží k evidenci předaných a přijatých zásilek. Z primárního informačního systému TOPIS jsou do mobilního zařízení průběžně zasílány informace o zastávkách pro rozvoz a svoz zásilek. Ke každé zásilce je odeslaná informace o čárovém kódu zásilky, adresa vykládky a nakládky a informace, zda se jedná o dobírku, či nikoliv.
Na nakládce v depu řidič skenuje čárové kódy všech nakládaných zásilek, čímž potvrzuje, že je zboží naloženo ve vozidle. Na místě vykládky skenerem potvrzuje vykládku zboží. Klient potvrdí převzetí zásilky podpisem, který realizuje na displej mobilního zařízení. V případě porušení zásilky může řidič poškození vyfotografovat a fotografie je společně s dalšími informacemi předána do primárního informačního systému TOPIS k dalšímu zpracování. Stejně tak se průběžně odesílají informace o stavu skenování zásilek a to při nakládce i vykládce. V primárním systému jsou evidovány průběžné informace o stavu a lokaci zásilky, např. ve skladu, ve vozidle, nebo zda byla doručena příjemci.
V případě dobírky má řidič v PLANTOUR Mobile informaci o příslušné částce za zboží a způsobu jejího výběru, standardně hotově nebo platební kartou. Při platbě kartou je do platebního terminálu předána informace o částce za zboží. Po úhradě je evidováno potvrzení platby, řidič má v terminálu jednoznačné a přehledné informace o stavu plateb. Klient obdrží potvrzení o platbě na e-mailovou adresu nebo formou papírového dokladu vytištěného přímo při předání na mobilní tiskárně.
PLANTOUR Mobile je pomocníkem a hlídačem v jednom. Zahrnuje reportingové funkce a kontrolní mechanismy, které upozorní na případné chybné či neodeslané transakce, pohlídá zákonné lhůty pro dodatečné odeslání. Systém je certifikován na bezpečnost platebních transakcí, všechny stavy platebních transakcí jsou důsledně ošetřeny.
Platforma řešení PLANTOUR Mobile umožňuje rychlé rozšiřování funkčností, které podporují další zdokonalování zákaznického servisu společnosti TOPTRANS. Vzpomeňte si na nás, až jednou před Vaším domem zastaví bílá dodávka s modro červeným pruhem a vystoupí kurýr s tou černou krabičkou v ruce.
Systémy PLANTOUR a PLANTOUR Mobile jsou určeny pro distribuční a výrobní společnosti, dopravce a společnosti provozující e commerce byznys. Podporují kroky směřující k profesionalizaci logistiky, zkvalitňování a rozšiřování služeb klientům.
PLANTOUR zajistí každodenní optimální plánování rozvozů zboží a svozů, vždy s ohledem na dynamiku prodejů. Systém propočítává trasy pro kombinaci rozložení objednávek, časy dodání v doručovacích slotech, dostupnou flotilu, dopravní propustnost a zadané restrikce. Automaticky ve velmi krátkém čase sestaví optimální trasy.
Pokud je řidič vybaven mobilním terminálem nebo telefonem s aplikací PLANTOUR Mobile, jsou jízdy naplánované dispečerem odeslány přímo na telefon řidiče. V mobilu má řidič přehledný elektronický plán s informacemi o zastávkách, kde má provést vykládku nebo nakládku zpětného svozu zboží. V případě hotovostní platby nebo platby kartou jsou připojeny také částky za zboží. Klientovi je možno při předání vytisknout fyzický doklad, jako je např. faktura, dodací list nebo potvrzení o platbě.
Součástí systému je průběžná evidence a sledování oběhu obalů. V průběhu realizace trasy dochází k online komunikaci mezi vozidlem a dispečinkem, který tak má neustále přehled o pohybu každého vozidla a stavu dodávek.
Myslíme i na nové začínající společnosti s menší počtem vozidel, pro které jsme připravili nový produkt TOUR SERVICES nabízený formou služby. Uživatelé mají k dispozici plány optimálních tras na mapách i v mobilní aplikaci.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |