- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Partneři webu
Optimalizovat procesy nákupu a zvyšovat mobilitu zaměstnanců!
Jednoznačný trend úspešných
-PR-
Optimalizace logistických procesů, mobilita zaměstnanců a zvyšování efektivity produkce jsou pojmy, které dnes hýbou židlemi na poradách v každém podniku, jenž cítí vliv zvyšující se konkurence a nastolených trendů. Doba, kdy se optimalizovalo propouštěním a zužováním výroby je pomalu pryč a podniky jsou nucené hledat řešení, které jdou ruku v ruce s rychle se vyvíjející podnikovou informatikou. Je možné konstatovat, že všechny úspěšné podniky již dávno pochopily, že bez propojeného, dostupného, sofistikovaného informačního systému nelze dnes na vysoce dynamickém trhu existovat.
Nicméně vyhovují rozsáhlé, těžké, někdy až příliš komplexní ERP systémy specifičnosti každého podniku? Jednoznačně ne! Přirozený filtr platí i zde. Podniky, které to pochopily, dnes vyhledávají řešení uspokojující jejich specifické potřeby, implementovatelné na existující ERP systém. Podniky, které si tento fakt ještě neuvědomily, se snaží své procesy optimalizovat složitou cestou, která i tak nakonec přinutí operovat se změnou funkcionality jejich systému. Raději se pojďme podívat na to, co nabízí trh.
Po implementaci řešení podniky zaznamenávají výrazné zkrácení času trvání celého procesu zakázky zásob, optimalizaci stavu zásob a z toho vyplývající uvolnění peněžních prostředků vázaných v přebytečných zásobách.
Společnost become nabízí mobilní aplikaci Tvorba objednávek, která umožňuje chráněný přístup k datům pro potřebu vytvoření nové objednávky synchronizované se systémem SAP. Prostřednictvím aplikace dokáže uživatel zadávat nové objednávky, vybírat dodavatele, prohledávat seznam výrobků a následně zvolit potřebné komponenty objednávky. Navazující aplikace Schvalování objednávek umožňuje přehled vytvořených objednávek na základě různých parametrů s možností schválení nebo zamítnutí objednávky.
Všechna řešení jsou produktem kreativní vývojářské dílny společnosti become, jejíž tým již několik let pracuje v oblasti implementace systému SAP, vlastních řešení a mobilních aplikací a soustředí svou pozornost zejména do oblasti logistiky, lidských zdrojů a optimalizace procesů.
become, s.r.o
become@become.sk
www.become.sk
Nicméně vyhovují rozsáhlé, těžké, někdy až příliš komplexní ERP systémy specifičnosti každého podniku? Jednoznačně ne! Přirozený filtr platí i zde. Podniky, které to pochopily, dnes vyhledávají řešení uspokojující jejich specifické potřeby, implementovatelné na existující ERP systém. Podniky, které si tento fakt ještě neuvědomily, se snaží své procesy optimalizovat složitou cestou, která i tak nakonec přinutí operovat se změnou funkcionality jejich systému. Raději se pojďme podívat na to, co nabízí trh.
Optimalizace zpracování nákupu v systému SAP
Prvním řešením je produkt z dílny slovenských vývojářů společnosti become Optimalizace zpracování nákupu v systému SAP. Řešení nabízí správu procesů nákupu prostřednictvím vytvoření nákupního katalogu, který obsahuje detailní informace o dodavatelích a jednotlivých položkách nákupu. Na základě toho dokážou kompetentní zaměstnanci včas reagovat na měnící se potřeby výroby, filtrovat dodavatele na základě různých parametrů, a následně zvolit toho nejvhodnějšího. Změna se projeví ve snížení zatížení oddělení nákupu díky přesunutí odpovědnosti na odborné oddělení, které si vybírají položky z katalogu samostatně podle jejich potřeb.Po implementaci řešení podniky zaznamenávají výrazné zkrácení času trvání celého procesu zakázky zásob, optimalizaci stavu zásob a z toho vyplývající uvolnění peněžních prostředků vázaných v přebytečných zásobách.
Mobilní aplikace Tvorba a Schvalování objednávek v SAP
Když se posuneme dále ve smyslu nekompromisního trendu zvyšování mobility zaměstnanců, naskytne se otázka: jak umožnit svým zaměstnancům objednávání zásob z jakéhokoli místa? Jelikož proměnlivost výrobního taktu vyžaduje pružnost nákupčích. Zodpovězení otázky je jednoduché: poskytnout zaměstnancům možnost obstarávat zásoby přímo přes jejich smartphone nebo tablet prostřednictvím mobilních aplikací. A tady je trh opět bohatý.Společnost become nabízí mobilní aplikaci Tvorba objednávek, která umožňuje chráněný přístup k datům pro potřebu vytvoření nové objednávky synchronizované se systémem SAP. Prostřednictvím aplikace dokáže uživatel zadávat nové objednávky, vybírat dodavatele, prohledávat seznam výrobků a následně zvolit potřebné komponenty objednávky. Navazující aplikace Schvalování objednávek umožňuje přehled vytvořených objednávek na základě různých parametrů s možností schválení nebo zamítnutí objednávky.
Mobilní aplikace Cestovní příkaz v SAP
Nákupčí, obchodní zástupci, manažeři potřebují pravidelně vycestovat kvůli byznysu. Avšak jejich mobilita je potlačena nutností evidence pracovní cesty přímo v ERP systému na jejich pracovišti nebo v aplikaci Excel. Tuto neshodu odstraňuje další mobilní aplikace Cestovní příkaz, která umožňuje komunikaci mezi systémem SAP a mobilním zařízením. Přes aplikaci dokáže uživatel zadávat žádosti o pracovní cestu, zaznamenat podrobné informace o čase, místě nebo nákladech a následně pracovní cestu vyúčtovat.Všechna řešení jsou produktem kreativní vývojářské dílny společnosti become, jejíž tým již několik let pracuje v oblasti implementace systému SAP, vlastních řešení a mobilních aplikací a soustředí svou pozornost zejména do oblasti logistiky, lidských zdrojů a optimalizace procesů.
become, s.r.o
become@become.sk
www.become.sk
leden - 2025 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
17.1. | Bonusová konzultační hodina CyberEdu NIS2 Academy -... |
29.1. | Webinář: Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM... |
9.4. | Digital Trust |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |