facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Optimalizovat procesy nákupu a zvyšovat mobilitu zaměstnanců!

Jednoznačný trend úspešných

-PR-
BecomeOptimalizace logistických procesů, mobilita zaměstnanců a zvyšování efektivity produkce jsou pojmy, které dnes hýbou židlemi na poradách v každém podniku, jenž cítí vliv zvyšující se konkurence a nastolených trendů. Doba, kdy se optimalizovalo propouštěním a zužováním výroby je pomalu pryč a podniky jsou nucené hledat řešení, které jdou ruku v ruce s rychle se vyvíjející podnikovou informatikou. Je možné konstatovat, že všechny úspěšné podniky již dávno pochopily, že bez propojeného, dostupného, sofistikovaného informačního systému nelze dnes na vysoce dynamickém trhu existovat.
Nicméně vyhovují rozsáhlé, těžké, někdy až příliš komplexní ERP systémy specifičnosti každého podniku? Jednoznačně ne! Přirozený filtr platí i zde. Podniky, které to pochopily, dnes vyhledávají řešení uspokojující jejich specifické potřeby, implementovatelné na existující ERP systém. Podniky, které si tento fakt ještě neuvědomily, se snaží své procesy optimalizovat složitou cestou, která i tak nakonec přinutí operovat se změnou funkcionality jejich systému. Raději se pojďme podívat na to, co nabízí trh.

Optimalizace zpracování nákupu v systému SAP

Prvním řešením je produkt z dílny slovenských vývojářů společnosti become Optimalizace zpracování nákupu v systému SAP. Řešení nabízí správu procesů nákupu prostřednictvím vytvoření nákupního katalogu, který obsahuje detailní informace o dodavatelích a jednotlivých položkách nákupu. Na základě toho dokážou kompetentní zaměstnanci včas reagovat na měnící se potřeby výroby, filtrovat dodavatele na základě různých parametrů, a následně zvolit toho nejvhodnějšího. Změna se projeví ve snížení zatížení oddělení nákupu díky přesunutí odpovědnosti na odborné oddělení, které si vybírají položky z katalogu samostatně podle jejich potřeb.

Po implementaci řešení podniky zaznamenávají výrazné zkrácení času trvání celého procesu zakázky zásob, optimalizaci stavu zásob a z toho vyplývající uvolnění peněžních prostředků vázaných v přebytečných zásobách.

Mobilní aplikace Tvorba a Schvalování objednávek v SAP

Když se posuneme dále ve smyslu nekompromisního trendu zvyšování mobility zaměstnanců, naskytne se otázka: jak umožnit svým zaměstnancům objednávání zásob z jakéhokoli místa? Jelikož proměnlivost výrobního taktu vyžaduje pružnost nákupčích. Zodpovězení otázky je jednoduché: poskytnout zaměstnancům možnost obstarávat zásoby přímo přes jejich smartphone nebo tablet prostřednictvím mobilních aplikací. A tady je trh opět bohatý.

Společnost become nabízí mobilní aplikaci Tvorba objednávek, která umožňuje chráněný přístup k datům pro potřebu vytvoření nové objednávky synchronizované se systémem SAP. Prostřednictvím aplikace dokáže uživatel zadávat nové objednávky, vybírat dodavatele, prohledávat seznam výrobků a následně zvolit potřebné komponenty objednávky. Navazující aplikace Schvalování objednávek umožňuje přehled vytvořených objednávek na základě různých parametrů s možností schválení nebo zamítnutí objednávky.

Mobilní aplikace Cestovní příkaz v SAP

Nákupčí, obchodní zástupci, manažeři potřebují pravidelně vycestovat kvůli byznysu. Avšak jejich mobilita je potlačena nutností evidence pracovní cesty přímo v ERP systému na jejich pracovišti nebo v aplikaci Excel. Tuto neshodu odstraňuje další mobilní aplikace Cestovní příkaz, která umožňuje komunikaci mezi systémem SAP a mobilním zařízením. Přes aplikaci dokáže uživatel zadávat žádosti o pracovní cestu, zaznamenat podrobné informace o čase, místě nebo nákladech a následně pracovní cestu vyúčtovat.

Všechna řešení jsou produktem kreativní vývojářské dílny společnosti become, jejíž tým již několik let pracuje v oblasti implementace systému SAP, vlastních řešení a mobilních aplikací a soustředí svou pozornost zejména do oblasti logistiky, lidských zdrojů a optimalizace procesů.
Become

become, s.r.o
become@become.sk
www.become.sk