- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Moderní plánování obsluhy přepravních kapacit v logistickém provozu
Jaký je ideální stav při realizaci přepravy zboží? Všechny osoby zapojené do realizace přepravy mají veškeré potřebné informace o nakládce, místu určení a času kdy bude řidič obsloužen na příjmu, či expedici, případná zpoždění nebo dřívější příjezdy jsou komunikovány s dostatečným předstihem.
Příjem a expedice dokáže naprosto transparentně plánovat rutinní činnosti spojené s manipulací, vychystáváním a příjmem zboží za pomocí online nástrojů, který dává všem zúčastněným přehled v reálném čase.
Vypořádat se s narůstajícími požadavky zákazníků je jedním z hlavních úkolů logistických manažerů. Velkým přínosem jsou nové technologie pomáhající organizovat a automatizovat logistické procesy. S nasazením inovativních software a hardware řešení jsou mimo přínosů spojené výzvy, které je třeba přesně definovat a správně zareagovat.
Je nové řešení vybudované na dostatečně inovativní architektuře? Jak náročná bude údržba systému? Jsou standardizované možnosti napojení na stávající software firemní infrastrukturu a další Hardware prvky? Kolik času nám zabere samotná realizace a spuštění takového řešení? V jakých částech procesního zpracování přináší nové řešení výhody a úspory, jakého jsou typu a v jaké výši? Vzniknou nasazením nového systému výdaje dalším účastníkům zapojeným do procesu rezervace časových oken?
Unikátní aplikace Time Slot Control je připravena pro okamžité nasazení do firemních procesů za účelem automatizovat a digitalizovat činnosti spojené s plánováním a organizací příjmu a expedice. Na principu plánování časových oken jsou do procesu zapojeni jak pracovníci příslušných oddělení, kde manipulace se zbožím, či surovinami probíhá, tak i přepravci organizující pohyb vozidel mezi nakládkou a vykládkou.
Mezi výhody použití aplikace Time Slot Control patří vysoká míra digitalizace a s tím spojená možnost automatizovat rutinní činnosti. Transparentní proces rezervace časového okna pro obsluhu vozu. Vysoká míra informovanosti v reálném čase. Snadná obsluha a plánování pomocí uživatelských rolí a přístupů všech zúčastněných osob jsou jen základním výčtem přínosů využití aplikace. Další přínosy lze najít n nasazení uceleného Yard Management systému. Řešení přináší výhody v podobě předávání informací v reálném čase, transparentního plánování a snížení nákladů na obsluhu přepravních kapacit.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |