facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

-PR-

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.


O tzv. vzornou docházku se vám postarají docházkové terminály, které fungují na principu biometrického ověření identity. Jak ale získat kontrolu nad docházkou zaměstnanců, kteří nemají stabilní místo výkonu práce a pohybují se na stavbách, na polích, v lese nebo pracují jako řidiči v terénu?

Když nemůže Mohamed k hoře

Pracují vaši zaměstnanci mimo sídlo firmy, kde máte umístěn docházkový terminál? Anebo sídlíte v prostorách, kde není instalace docházkového terminálu možná? Máme pro vás řešení v podobě webové aplikace Mobilní docházka, která umožňuje evidovat příchod a odchod zaměstnance pomocí mobilního telefonu, a to včetně přesného snímku GPS souřadnice. S tímto pohodlným nástrojem zajistíte mzdovým účetním veškeré podklady pro mzdy pracovníků v terénu a zároveň si snadno ověříte, že se opravdu nacházejí v místě výkonu práce, které mají přiděleno.

Výhodou není jen mobilita, ale také míra customizace

Mobilní aplikaci lze individuálně přizpůsobit potřebám každého zákazníka dle pracovních pravidel, které má pro své zaměstnance nastaveny nebo které přímo souvisí s vykonávanou pracovní pozicí. Možné je také rozšíření aplikace o další funckionality, jako je např. podávání žádostí o dovolené, evidence návštěvy lékaře, obědové pauzy apod. A nemusíme zůstávat jen u docházky. Z aplikace lze vytvořit i nástroj pro zefektivnění HR procesů či komunikační kanál pro interní komunikaci ve firmě.

Spolehlivé, moderní a bezpečné řešení

Mobilní docházka je součástí docházkového systému Dosys od ANAFRA – tradičního a ověřeného docházkového systému se stálou podporou, který je modulární a vyvíjí se v souladu s našimi potřebami i potřebami našich zákazníků.

Tento jednoduchý a efektivní systém, prověřený stovkami firem z ČR a SR:

  • je vždy v souladu s nejnovější legislativou,
  • usnadňuje každodenní administrativu,
  • je provozován v cloudu bez nutnosti instalace a nákupu serveru,
  • k evidenci docházky využívá nejmodernější technologie,
  • umožňuje kombinovat identifikaci pomocí čipu a rozpoznání obličeje či otisku prstů pro maximální bezpečnost,
  • se velmi snadno napojí na účetní a jiné systémy, jako je např. ERP Helios aj.

Protože vlastní zkušenost je nejlepší učitel

Docházkový systém Dosys sami využíváme více než 6 let. Má­me vlastní tým vývojářů, kteří jsou schopni operativně pracovat na potřebných úpravách a přizpůsobit systém na míru bez zbytečného čekání. Jako IT firma dbáme na bezpečnost vašich dat – držíme je na vlastních serverech ve vlastním datacentru. S docházkovým systémem Dosys získáte naši plnou podporu od A po Z, tedy od instalace systému včetně dodání terminálů a čipů až po zaškolení vašich zaměstnanců. Stačí nám zavolat.

Gabriela ChumchalováO vše potřebné k efektivní evidenci docházky se postará:

Ing. Gabriela Chumchalová,
IT Solutions sales director v ANAFRA s.r.o.

gabriela.chumchalova@anafra.cz
www.anafra.cz