- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Společnost Tulipa Praha nasadila informační systém Helios Orange
Společnost Tulipa Praha, která se zabývá prodejem a rozvozem květin, nasadila informační systém Helios Orange. Nové ERP zde bylo spuštěno 1. ledna letošního roku. Do té doby management i zaměstnanci pracovali s jiným informačním systémem, ale využívali jej pouze pro ekonomické a personální agendy, což se postupem času ukázalo jako nedostačující. Implementátorem byla společnost Asseco Solutions.
„I přes dlouhodobou snahu jsme nebyli schopni se dohodnout s dodavatelem předchozího českého systému na dalším smysluplném postupu,“ vzpomíná Pavel Kusý, jednatel společnosti a dodává: „Zejména naprostá neochota o jakékoliv uzpůsobení systému pro naše firemní potřeby byla hlavním důvodem pro ukončení spolupráce.“
Implementace byla dokončena k letošnímu 1. lednu, přičemž některé dílčí funkce a postupy byly řešeny ještě v následujících čtyřech měsících.
„Ačkoliv implementace probíhala dle plánu, přechod na nový systém zpočátku nebyl snadný, zejména z pohledu zaškolování zaměstnanců,“ říká Kusý. „Především první měsíc ostrého provozu byl poměrně náročný pro všechny zúčastněné, problémy však byly většinou způsobeny customizací systému vzhledem k našim požadavkům,“ dodává.
Za hlavní přínosy nového informačního systému, které během téměř celého jednoho roku práce s ním měli ve společnosti Tulipa Praha možnost poznat, zde považují možnost tvorby vhodných podkladů pro kontrolu zboží na příjmu, efektivnější sledování pohybu zboží, zjednodušená evidence souvisejících nákladů, efektivnější kontrola nastavených marží a rychlejší odbavení zákazníka
Podle Kusého však lze již vyčíslit i přínosy systému v rovině finanční. K nim patří možnost důkladnější inventarizace zboží a důslednější dodržování nastavených marží.
Společnost Tulipa Praha využívá standardních modulů systému Helios Orange, jako jsou účetnictví, pokladna, sklady a obchod doplněné o řešení mobilního prodeje z vozidel a také o identifikaci zboží pomocí čárových kódů. Dále využívá společnost několik na míru vytvořených funkcionalit, zejména možnost automatického zakládání kmenových karet a importů. „Vzhledem k objemu dat, který musíme vložit do systému dvakrát týdně, je ruční zakládaní karet a vkládaní dat naprosto nemyslitelné,“ objasňuje Kusý.
foto: archiv Asseco Solutions
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |