- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Dialog 3000Skylla - řešení pro firmy od velikosti XS až po XXL
ERP systém Dialog 3000Skylla je především nástrojem pro moderní řízení společnosti. Jedná se o komplexní podnikový informační systém a jedno z nejpropracovanějších výrobních řešení na českém trhu. Výhodou systému jeho flexibilita – pružně se přizpůsobí velikosti firmy i výrobě.
Naším prvořadým cílem je spokojený zákazník. Snažíme se maximálně přizpůsobit jeho požadavkům. Při tvorbě a úpravách systému nevycházíme pouze z teoretických znalostí a legislativních požadavků. Naším nejcennějším zdrojem inspirace při rozšiřování a zdokonalování systému jsou přání a požadavky našich zákazníků. Díky zkušenostem s tak širokým portfoliem firem jsme schopni nabídnout kvalitní řešení i malé rodinné firmě s několika málo stroji.
Co vlastně nabízíme?
Dialog 3000Skylla lze definovat jako řešení, které pokryje celý průběh zakázky firmou. Sledujeme její průběh od přijetí obchodním oddělením, přes kalkulaci, rezervaci materiálu na skladě a samotné zaplánování výroby. Sledujeme také skutečný čas strávený na zakázce a spotřebovaný materiál. Kdykoliv lze zpětně dohledat pracovníky, kteří na dané zakázce pracovali, a také jaký materiál byl použit.
Klademe důraz na komplexnost informací a jejich provázanost v systému.
Informační systém Dialog 3000S firmě přináší především zvýšení efektivity výrobního procesu a odhalení nevyužitých kapacit podniku, které mu mohou přinést vyšší zisky. Díky nasazení systému dochází ke zprůhlednění procesů, ale také systému odměňování – každý vyrobený kus je danému pracovníkovi zaevidován do systému spolu s celkovým časem na pracovišti a následně je podle toho také hodnocen. Nyní je možné také evidovat jednotlivé šarže materiálu, zpětně je pro danou zakázku dohledat a prokázat tak požadovanou kvalitu výrobků. Nasazením zobrazovacích terminálů do výroby je zajištěna pružná práce s aktuální výkresovou dokumentací, také je možné sledovat seznam zakázek pro daný den či směnu a plnění plánu. Jde tedy také o motivační nástroj pro pracovníka.
Zavedení IS Dialog 3000S
do společnosti Přesné obrábění – Precision machining
V západočeské společnosti Přesné obrábění byl kladen důraz na zefektivnění předávání informací mezi třemi provozy, tohoto bylo dosaženo pomocí PDA čteček. Pro evidenci zakázek byl před implementací Dialog 3000Skylla využíván sdílený dokument, do kterého bylo možné zapisovat pouze jednou osobou a jakékoliv vyhledávání bylo neefektivní a veškeré informace se musely zadávat manuálně. Na společnost Přesné obrábění byl také vyvíjen tlak ze strany odběratelů, kteří požadovali dodávky správných dílců v požadovaném množství a v požadovaném termínu. Nápravy se podařilo docílit díky evidenci výrobků pomocí systému čárových kódů. Rozhodujícím faktorem bylo ucelené řešení od jednoho dodavatele (HW i SW). Díky nasazení informačního systému společnosti Control došlo k automatizaci procesů.
Samotná implementace probíhala ve dvou fázích, nejprve se investor rozhodl implementovat řešení pro řízení výroby spolu s evidencí docházky. V průběhu implementace došlo k rozhodnutí o rozšíření modulové struktury o ekonomiku, evidenci šarží materiálu a B2B modul. Důležitým faktorem pro toto rozhodnutí bylo rozpoznání výhod uceleného řešení od jednoho dodavatele a zefektivnění procesů ve firmě.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |