- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (30)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (53)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Nejlepší doporučení
Když IT firma používá produkt jiné IT firmy, musí z toho být win win situace. Jinak dodavateli hrozí profesionální zostuzení. Advent s. r. o. připravuje a vyvíjí docházkové a stravovací systémy již 25 let. Jejich klíčový produkt se stal jedním z nejrozšířenějších řešení na českém trhu. U zrodu firmy stáli 3 lidé, dnes tým čítá 20 vývojářů a obchodníků. CRM systém byl pro ně nevyhnutelností a od roku 2013 až 16 zaměstnanců denně pracuje s ryze českým produktem eWay-CRM, který je integrován s Outlookem.
Jaké požadavky mají ajťáci z Adventu na CRM systém a proč právě eWay-CRM uspěla u kolegů z oboru? O tom je náš rozhovor s Janem Ondráčkem, obchodním ředitelem Adventu.
V čem podle vás tkví tajemství úspěchu firmy?
Pro naši společnost je to v přístupu ke kolegům, k práci a k našim zákazníkům. Potřeby a přání zákazníků jsou pro nás vždy na prvním místě. Vím, že to zní jako klišé, ale snažíme se jím řídit a hodně zákazníkům vycházíme vstříc. Vytváříme pro ně nástavby a úpravy našeho standardizovaného prostředí pro to, aby se jim s ním pracovalo lépe.
Kdy a proč jste pocítili potřebu začít používat CRM systém?
Kolem roku 2010. Do toho roku jsme fungovali spíš jako vývojový tým. Neměli jsme obchodní oddělení a náš systém jsme prodávali distribučně. Nicméně chtěli jsme jít i mimo rámec distribuce. Tak jsme si začali hledat vlastní zákazníky. Přešel jsem z konzultanta na obchod a začalo vznikat naše obchodní oddělení. Měli jsme projekty a stačily nám papírové desky pro každého klienta.
To fungovalo dobře do té doby, než jsme měli souběžně 30 implementací. V tu chvíli jsme hledali elektronické CRM ve free verzi. Kolem roku 2013 jsem začal vyhledávat CRM na internetu. eWay-CRM se objevila ve vyhledávači mezi prvními. Oslovili jsme víc dodavatelů a proběhla s nimi jednání. U eWay-CRM se mi líbilo, že jsme si ji mohli vyzkoušet, aniž bychom museli hned cokoliv zaplatit. Měli jsme možnost vidět, jak opravdu funguje. Líbilo se mi, že dokonce i free verze neměla na rozdíl od jiných CRM systémů žádná omezení.
Hrál při výběru CRM systému roli fakt, že eWay-CRM je integrovaná s Outlookem?
Ano, líbilo se mi, že eWay-CRM byla v rámci jednoho okna v Outlooku. Vždy je však pro volbu CRM systému nutné zvážit systém komplexně.
Naši zákazníci a uživatelé většinou uvádí podobné důvody, proč si vybrali eWay-CRM. Jaká jsou kritéria v IT firmě?
Konfigurovatelnost. A dále pak napojení na jiné systémy, které spolu musí komunikovat. To, co zákazníci požadují po našem softwaru, my chceme i od dodavatele softwaru pro nás.
Víte, co je pro vaše lidi v eWay-CRM nejdůležitější?
V IT firmě to bereme komplexně. Ale pokud bych se měl zamyslet, jsou to vlastní uživatelské pohledy. V jakémkoliv modulu, od společností přes příležitosti a projekty, si mohu jakýkoliv pohled nastavit během pár vteřin. V eWay-CRM je skvělá možnost přidávání si vlastních uživatelských polí. Když se podíváte na naši eWay-CRM, máme asi dvojnásobek toho, co je ve standardní verzi. Nastavili jsme si vlastní workflow procesy. Před několika lety nám to nastavoval váš konzultant a vše jsme se to naučili. Vytvoříme si vlastní workflow proces a návazné úkoly atd. Jakmile ve firmě zavedeme nový proces, automaticky ho dáme do eWay-CRM.
Co vás na eWay-CRM kromě již uvedených vlastností z profesionálního pohledu zaujalo nejvíc?
Pro nás je velmi důležité, že můžeme mít data na vlastním serveru. Ne na cloudu. A jak jsem již zmiňoval, je mimořádně důležitá propojitelnost s našimi dalšími systémy. Vše chceme mít pod vlastní správou. A to nám eWay-CRM umožnila.
Kterou funkci eWay-CRM využíváte nejčastěji? Vy konkrétně děláte obchod. Co je pro vás tím nej?
V obchodě používáme příležitosti a projekty. Pro vývojáře jsou důležité projekty. Jakmile obchodníci uzavřou obchod, překlopí ho do projektů a na nich pak participuje celý tým.
Co vás v poslední době na eWay-CRM zaujalo?
Nová verze eWay-CRM 6.1, která se mi moc líbí. Opravdu jsem ocenil online představení samotným ředitelem Janem Lalinským, kterého jsem se s kolegy zúčastnil. Našel jsem si pár věcí, které chci sám postupně aplikovat do praxe. Až se kolegové vrátí z home office, budeme aktualizovat verzi pro všechny uživatele.
Využíváte konektory, které eWay-CRM nabízí? V poslední verzi je konektor k Power BI.
Ajťáci konektory moc nevyužívají, protože vědí, kde databáze najít. Nicméně pro běžné uživatele jsou konektory neskutečným usnadněním práce s různými systémy. Znám výhody propojení našeho vlastního systému a to, jak je oceňují naši zákazníci. V tom tkví úspěch eWay-CRM. Když lidé z IT, jako jsme my, ocení funkčnost a vlastnosti CRM systému. To je nejlepší doporučení.
listopad - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
4.12. | Arrow ISV Konference 2024 |
11.12. | Webinář: Dodržování směrnic, compliance, QMS |