facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft Dynamics CRM 2011 Online

Cloudové řešení přináší mnoho výhod – za méně peněz více flexibility

-PR-
Microsoft Dynamics CRM 2011 Online představuje plnohodnotné CRM řešení, které je však poskytované ve formě služby s pravidelným měsíčním poplatkem. Zákazník tak získává špičkový podnikový systém, a to bez potřeby serverů, licencí nebo IT odborníků.


Obecné výhody

Rychlost implementace

Po vyplnění krátkého formuláře na http://crm.dynamics.com je možné začít hned pracovat. Prvních třicet dní je na vyzkoušení zdarma. Případné individuální úpravy, rozšíření systému, školení, nasazení oborových řešení nebo propojení s telekomunikační infrastrukturou call centra provádějí certifikovaní partneři společnosti Microsoft. Základní úpravy, nastavení systému a zaškolení jsou přitom otázkou několika málo dnů.

Nulové nároky na personální kapacity

Nasazení a provoz základní verze nevyžaduje žádné zvláštní technické dovednosti, případně je možné využít i předpřipravených zkušebních uživatelských dat. V případě, že firma využívá Microsoft Outlook, může si zdarma stáhnout klientskou aplikaci, která propojí Microsoft Dynamics CRM 2011 Online s elektronickou poštou, kalendářem, kontakty a úkoly.

Snadná integrace externích a interních pracovníků

Microsoft Dynamics CRM 2011 Online je již z principu dostupný odkudkoliv a kdykoliv. Není třeba řešit nastavení firemních firewallů, instalaci softwaru pro přístup přes VPN ani vytvářet pro externisty uživatelské účty v podnikové síti. Řešení je dostupné z libovolného počítače či mobilního telefonu na základě zadání uživatelského jména a hesla vytvořeného ve webovém administračním rozhraní systému. Tam můžete nastavit i povinnost pravidelné změny hesla samotným uživatelem.

Mobilita uživatelů

Uživatelé mají automaticky k dispozici všechny tři metody přístupu k CRM systému – klient pro aplikaci Microsoft Outlook, webové rozhraní a mobilní přístup. Operátoři call center navíc mohou využívat k přístupu do CRM také aplikaci Panel operátora. Díky vysokým nárokům kladených na zabezpečení navíc uživatelé mohou bez obav k přístupu ze svého notebooku využívat i bezdrátové sítě v hotelech a restauracích.

microsoft

Ekonomické výhody

Žádné investiční nebo nečekané výdaje

Při využívání cloudového řešení firma nemusí řešit žádné pořizovací ani pozdější nečekané výdaje na údržbu systému, výměnu poškozených hardwarových komponent nebo přeinstalace systému. Firma dopředu ví, kolik bude každý měsíc platit za jednoho uživatele, případně kolik si bude připlácet za prostor na serveru navíc. Veškeré údržba, ochrana, záplatování aktualizace systému, a dokonce i technická podpora uživatelů je zahrnuta v ceně služby.

Flexibilita systému

Plynule a zdarma lze navyšovat jak počet uživatelů CRM systému, tak pronajatý datový prostor. Přidání nového uživatele nebo rozšíření kapacity je otázkou několika minut a vyplnění příslušného webového formuláře. Měsíc před a měsíc po obnovení smlouvy lze také bez jakýchkoliv sankcí snižovat počet uživatelů systému. Ve zbylých deseti měsících lze počet uživatelů snížit za manipulační poplatek 160 euro za uživatele.

Technické výhody

Garance dostupnosti

Řešení Microsoft Dynamics CRM 2011 Online nabízí garantovanou dostupnost 99,9 procenta na měsíční bázi. Celková doba všech výpadků v jednom kalendářním měsíci tak nesmí přesáhnout 43 minut.

Nezávislost na vlastní IT infrastruktuře

Možnost nasazení do libovolné firmy, bez ohledu na její IT infrastrukturu nebo operační systém využívá. CRM 2011 Online je také ideální pro nasazení ve firmách, kde jsou kapacity IT oddělení a IT infrastruktury již vyčerpané.

Pravidelné automatické aktualizace

Veškerá údržba, monitoring, správa a dokonce i technická podpora uživatelů je zahrnuta již v ceně služby. Firma má taktéž nárok na automatický přechod na nové verze CRM systému, přičemž datum upgradu si může zvolit dle své potřeby.
Vyzkoušejte si Microsoft CRM 2011 Online, využijte třicetidenní možnosti bezplatného testování. Stačí se zaregistrovat na www.zkuscrm.cz a za pár minut již můžete začít pracovat.

David Frantík
Autor je manažerem divize podnikových řešení ve společnosti Microsoft.