- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
IZIO CRM
Jako správný kapitán máte sloní paměť a dokonalý přehled o všem a o všech, s IZIO můžete dopřát znalosti i ostatním na „palubě".
Co umí IZIO?
Obr. č. 1: Možnosti a funkce IZIO CRM
CRM systém
IZIO CRM si pamatuje karty klientů a dodavatelů včetně zakázek, nákupů, seznamu úkolů a historie komunikace – pohromadě a přehledně seřazené. Založit nový kontakt vám díky propojení se systémem ARES zabere minutu, dohledat a upravit stávající ještě méně. Stejně tak fungují vlastní kategorie filtrování! Obsluha tak může pracovat bez zbytečného zdržování.
Objednávky
IZIO se stane vaším navigačním centrem: systém vám nahlásí, jestli bylo zboží objednáno, zaplaceno a v termínu také dorazilo. Na jednom místě uvidíte i náklady na objednávky, které pak můžete přiřadit k dané zakázce. Příklad: Termín dodání se zase posouvá? Záznam snadno upravíte a pošlete uživatelům upozornění (na pár kliknutí).
Plánování
IZIO vám připomene blížící se schůzku, poradu nebo důležitý úkol. Jednoduše si v něm naplánujete jednání, zarezervujete služební auto nebo školicí místnost. Aktivity můžete navázat na konkrétní zakázku, klienta nebo objednávku. A díky vlastnímu systému značení a filtrování vám postačí letmý pohled do kalendáře.
Evidence zakázek
Víte, která zakázka je zisková, která ztrátová? Kolik je jich rozpracovaných a kdo na nich aktuálně pracuje? Zeptejte se IZIO. Snadno s jeho pomocí zakázku založíte, rozdělíte na úkoly a pak jen sledujete, jak se plní. A na konci? Systém počítá výdaje na cestovné nebo třeba dárky a ukáže ekonomický přehled. To může být mimo jiné hodnotná informace, až budete příště posílat kalkulaci na podobný projekt.
Obr. č. 2: Přesné kalkulace zakázek v IZIO CRM
Firemní komunikace
Sehraný pracovní tým se pozná na první dobrou: mluví stejným jazykem. V IZIO CRM uživatelé jednoduše zadají úkol i s termínem splnění, o každé změně se dozvědí z připomínky v e-mailu nebo displeje mobilu. Chodí za vámi, že potřebují dohledat zprávu z minulého měsíce? IZIO dané nabízí na pár kliknutí. Získáte celou komunikační historii včetně přiložených souborů. Žádné prohledávání e-mailů nebo vytahování lístečků z koše.
Výkaz práce
Přenechejte dohled nad odpracovanými hodinami na systému IZIO. Bude za vás sledovat, kdo na čem pracuje a jak si který projekt stojí. Umožní vám jednoduše vykazovat počet strávených hodin na úkolu nebo zakázce: v reálném čase nebo zpětně, online, ale třeba i pomocí otisku prstu. Zjistit aktuální hodnotu zakázky už bude hračka – IZIO vám zobrazí nákladovou i prodejní cenu.
Fakturace
Zadostiučinění pro každého vedoucího pracovníka: úspěšné předání projektu a závěrečná platba. Systém IZIO nabízí zjednodušení fakturace. Doklady v něm sami rovnou vystavíte – třeba rychlým načtením hodnot přímo ze zakázky. Tu si pak vytisknete, uložíte a odešlete klientovi. Samozřejmě ve standardizovaném formátu, opatřenou vaším logem.
Statistiky
Před vámi se vynořují různá strategická rozhodnutí? Zásadní je znát svoje síly: na základě reálných dat vám s daným problémem může pomoci systém IZIO. Reálná data vám poskytnou spolehlivý přehled o fungování vašeho podnikání. Od výkonu jednotlivých členů, přes ziskovost projektů v čase až po strukturu nákladů. Můžete tak zjistit, jak si ve skutečnosti vedete.
Mobilní aplikace
Mějte kdykoli a odkudkoli přehled o tom, co se děje. Díky mobilní aplikaci pro nejpoužívanější systémy iOS a Android máte dostupné zakázky, úkoly, kontakty a výkazy na pár tapnutí přímo z displeje smartphonu. Můžete využít navigaci cestou na schůzku s klientem nebo krátká upozornění na ploše mobilu i u vypnuté aplikace.
prosinec - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
23.1. | Odborný webinář Zabezpečení digitální identity zaměstnanců... |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
9.4. | Digital Trust |