facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data

-PR-

SprinxCo největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.


Firmy potřebují mít k dispozici veškerá data o svých zákaznících nejen v pohodlí svých kanceláří, ale také v terénu, zejména při osobním styku s klienty.

Analýzy v reálném čase samozřejmě nejsou jediným aktuálním trendem, jaký se v roce 2016 dotkne CRM systémů. Digitální trh zcela ovládla personalizace obsahu. Řešení, díky němuž uživatel vidí na svém rozhraní právě a jedině ty informace, které jsou pro jeho pozici relevantní, už dávno není výsadou velikých firem. I malí a střední podnikatelé si mohou dovolit řešení, která jim významně usnadní práci. Ba co víc, dá se předpokládat, že pro segment malých a středních firem se CRM brzy stane nezbytností – zvláště pokud chtějí úspěšně konkurovat velkým hráčům.

Třetí, ale neméně důležitý trend v oblasti CRM bude pravděpodobně kopírovat vývoj v západních zemích. Zde se stala naprosto běžnou součástí CRM řešení takzvaná big data, respektive jejich zpracování. A to opět u zákazníků všech firemních velikostí. Společnost Sprinx se v tomto směru může pochlubit nevídaně rozsáhlou implementací SprinxCRM 7, a sice pro společnost Olympus na úrovni celé Evropy. Využití big dat v tomto konkrétním případě umožnilo nejen predikovat délku trvání oprav, ale také významně zkrátilo dobu, jakou volající stráví na zákaznické lince. Jedná se o krásný důkaz toho, že nasazení CRM zvyšuje komfort jak z pohledu interního pracovníka, tak koncového zákazníka.

Připočteme-li ke zpracování big dat také unikátní ScoringBlog, tedy personalizovanou obrazovku, velmi nás těší, že je náš systém SprinxCRM 7 do nového roku 2016 připraven výše popsané trendy nejenom následovat, ale také udávat.

Peter Slávik

Autor článku je Product Group Manager ve společnosti Sprinx Systems, a.s.
Sprinx Systems, a.s.
Výchozí 6, 147 00 Praha 4
obchod@sprinx.com
www.sprinx.com