- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data
Co největší uživatelské pohodlí, co nejrychlejší reakční doba, co nejlepší mobilní dostupnost. Přesně tak by se daly shrnout rostoucí nároky, jaké zákazníci kladou na CRM systémy. Pokud CRM nechce zaostávat za moderními ICT trendy, musí své aplikace nabízet pružně. Pohotově. Kdykoli a kdekoli. Tedy nejen na desktopu, ale také na displeji chytrého telefonu nebo tabletu.
Firmy potřebují mít k dispozici veškerá data o svých zákaznících nejen v pohodlí svých kanceláří, ale také v terénu, zejména při osobním styku s klienty.
Analýzy v reálném čase samozřejmě nejsou jediným aktuálním trendem, jaký se v roce 2016 dotkne CRM systémů. Digitální trh zcela ovládla personalizace obsahu. Řešení, díky němuž uživatel vidí na svém rozhraní právě a jedině ty informace, které jsou pro jeho pozici relevantní, už dávno není výsadou velikých firem. I malí a střední podnikatelé si mohou dovolit řešení, která jim významně usnadní práci. Ba co víc, dá se předpokládat, že pro segment malých a středních firem se CRM brzy stane nezbytností – zvláště pokud chtějí úspěšně konkurovat velkým hráčům.
Třetí, ale neméně důležitý trend v oblasti CRM bude pravděpodobně kopírovat vývoj v západních zemích. Zde se stala naprosto běžnou součástí CRM řešení takzvaná big data, respektive jejich zpracování. A to opět u zákazníků všech firemních velikostí. Společnost Sprinx se v tomto směru může pochlubit nevídaně rozsáhlou implementací SprinxCRM 7, a sice pro společnost Olympus na úrovni celé Evropy. Využití big dat v tomto konkrétním případě umožnilo nejen predikovat délku trvání oprav, ale také významně zkrátilo dobu, jakou volající stráví na zákaznické lince. Jedná se o krásný důkaz toho, že nasazení CRM zvyšuje komfort jak z pohledu interního pracovníka, tak koncového zákazníka.
Připočteme-li ke zpracování big dat také unikátní ScoringBlog, tedy personalizovanou obrazovku, velmi nás těší, že je náš systém SprinxCRM 7 do nového roku 2016 připraven výše popsané trendy nejenom následovat, ale také udávat.
Peter Slávik
Formulář pro přidání akce
13.2. | Webinář: Objevte Odoo: Nejmodernější cloudový systém... |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |